رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308683

آخرین وضعیت حضور شماره هشت در پرسپولیس!

ساعت24-احمد نوراللهی علیرغم حضور در دو دیدار مقابل الهلال عربستان هنوز مجوز بازی در لیگ برتر را به دست نیاورده و جالب اینکه هیچکس از آینده او خبر ندارد.

احمد نوراللهی علیرغم حضور در دو دیدار مقابل الهلال عربستان هنوز مجوز بازی در لیگ برتر را به دست نیاورده و جالب اینکه هیچکس از آینده او خبر ندارد.

احمد نوراللهی در نیم فصل لیگ شانزدهم راهی تراکتورسازی شد تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد. این در حالی است که بعد از سه دیدار با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم او نیز از ادامه بازی برای سرخپوشان تبریزی محروم شد. نوراللهی بعد از آن با توجه به کسری خدمتی که داشت توانست در ابتدای فصل بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگردد و با مساعدت نیروهای مسلح و هماهنگی وزارت ورزش در دو دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال برای پرسپولیس به میدان رفت.


در شرایطی که گفته می‌شد او در 29 شهریور دوران خدمتش به پایان خواهد رسید در ادامه دریافت کارت پایان خدمتش به مهرماه موکول شد. مهر هم از راه رسید و شماره هشت پرسپولیس همچنان از دریافت کارت پایان خدمتش محروم ماند. در این ارتباط گفته می‌شود علیرغم اعلام باشگاه تراکتورسازی به عدم نیاز به این بازیکن، او به واسطه پشت سر نگذاشتن دوران آموزشی قادر به همراهی پرسپولیس و دریافت کارت پایان خدمت نیست و باید دو ماه آموزشی خود را در لشگر عاشورا دنبال کند.


هرچند پیش از این گفته می‌شد با مساعدت صورت گرفته توسط باشگاه تراکتورسازی او صبح‌ها را در پادگان و محل خدمتی معرفی شده و عصرها در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد تا مدت کوتاه باقیمانده سربازی‌اش را به پایان برساند. اکنون با گذشت بیش از یک ماه از موعد اعلام شده، نه تنها احمد نوراللهی که مسئولان پرسپولیس هم از زمان دریافت مجوز او برای حضور در ترکیب این تیم بی خبر هستند و پاسخ روشنی به این مساله داده نشده است.


علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه نیز که چندی پیش استعفای خود را اعلام کرده بود و هنوز تصمیمی در خصوص آن گرفته نشده، بیش از هر چیزی در این مدت درگیر مسائل مالی و مشکلات پرونده‌های منتهی به محرومیت و شکایت از باشگاه بود تا او نیز نتواند گره این بازیکن برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان را باز کند.


برانکو ایوانکوویچ که در پست هافبک دفاعی تنها محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا را در اختیار دارد، با این دغدغه مواجه است که در صورت غیبت این دو بازیکن به دلیل مصدومیت و محرومیت‌های احتمالی چه تدبیری برای جانشینی آنها بیاندیشد. نکته جالب توجه در این خصوص این است که محسن ربیع خواه به عنوان تنها بازیکن حاضر در این پست نیز با انتقادات زیادی در این مدت مواجه است و هیچ گاه منتقدین به این سوال پاسخ نداده‌اند در صورتی که برانکو از ربیع خواه استفاده نکند، چه بازیکنی را روی نیمکت برای این پست تخصصی در اختیار دارد که به آن متکی شود.


نوراللهی که گفته می‌شد در ابتدای فصل راهی تبریز خواهد شد تا پیگیری لازم در خصوص پرونده سربازی‌اش را صورت دهد اکنون با سردرگمی بزرگی مواجه است و نمی‌داند چه زمانی این وضعیت به پایان خواهد رسید و قادر خواهد بود با پیراهن شماره 8 به ترکیب سرخپوشان بازگردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها