رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308713

نقش فرازمینی ها در راز مثلث برمودا فاش شد

ساعت 24-کارلوس در کتاب خود با نام "مثلث برمودا"، فرازمینی‌ها را مسئول ناپدید شدن پرواز ۱۹ می‌داند. در ۵ دسامبر سال ۱۹۴۵ ارتباط پنج فروند هواپیمای نظامی آمریکا در حالی که مشغول مانور نظامی در این منطقه بودند با پایگاه هوایی فلوریدا قطع شد. پس از این حادثه، این هواپیماها به همراه ۱۴ خلبان آن هرگز پیدا نشدند. این در حالی بود که ۱۳ خلبان دیگر که برای یافتن آن‌ها اعزام شده بودند نیز ناپدید شدند.

برمودا.jpg
div style="text-align:justify">

آیا فرازمینی‌ها در ناپدید شدن مرموز هواپیماها، کشتی‌ها و هزاران انسان در مثلث برمودا نقش دارند؟ ناپدید شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در این منطقه اسرارآمیز، دانشمندان را برای ارائه توضیحی قانع کننده ناکام گذاشته است. اما در آخرین نظریه‌ای که توسط شخصی با نام "کارلوس برلیتز" مطرح شده است وی نقش فرازمینی‌ها در این اتفاقات را مطرح کرده است.

راز مثلث برمودا فاش شد (+عکس)

کارلوس در کتاب خود با نام "مثلث برمودا"، فرازمینی‌ها را مسئول ناپدید شدن پرواز ۱۹ می‌داند. در ۵ دسامبر سال ۱۹۴۵ ارتباط پنج فروند هواپیمای نظامی آمریکا در حالی که مشغول مانور نظامی در این منطقه بودند با پایگاه هوایی فلوریدا قطع شد. پس از این حادثه، این هواپیماها به همراه ۱۴ خلبان آن هرگز پیدا نشدند. این در حالی بود که ۱۳ خلبان دیگر که برای یافتن آن‌ها اعزام شده بودند نیز ناپدید شدند.

در حالی که نظریه‌های مختلفی برای این اتفاقات در این منطقه اسرارآمیز از جهان مطرح شده است، اما نظریه نقش فرازمینی‌ها در بروز این اتفاقات پررنگ‌تر است.

گفتنی است؛ نظریه نقش فرازمینی‌ها در حوادث مثلث برمودا در حالی مطرح می‌شود که در سال ۱۴۹۲ کریستف کلمب هنگام کشف قاره آمریکا در خاطرات خود از رویت یک شی پرنده ناشناس در این منطقه سخن به میان آورده بود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها