رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308767

اتفاق جنجالی بر روی نیمکت ایتالیا در شب حذف فاجعه آمیز +تصاویر

ساعت24-دانیل ده روسی بازیکن تیم ملی ایتالیا هم دیشب خداحافظی کرد اما در سایه اشک های بوفون او و بازنشستگی اش دیده نشدند.

ایتالیا پس از 60 سال به جام جهانی نرسید. دیشب لاجوردی پوشان با توجه به تساوی بدون گل و البته شکست یک بر صفر در دیدار رفت به طرز ناباورانه ای از رسیدن به جام جهانی بازماندند.

اما در شب حذف ایتالیا اتفاقی جنجالی بر روی نیمکت ایتالیا افتاد.

در جریان دیدار، ونتورا سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت که ده روسی را راهی زمین کند تا از تاثیرگذاری بالا هافبک ایتالیایی بهره ببرد. با این وجود، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که ده روسی شدیدا با این تصمیم مخالفت کرده است. وقتی یکی از اعضای کادرفنی به او می‌گوید که خودش را گرم کند که به زمین برود، او پاسخ می‌دهد:« چرا من باید به زمین بروم؟ ما به تساوی نیاز نداریم، باید ببریم! به ونتورا احمق بگو که تمام بازیکنان می‌خواهند اینسینیه به زمین برود نه من!»

در نهایت ده روسی نیز به میدان نرفت، ولی بازیکنی که او معتقد بود می‌تواند نتیجه را عوض کند، یعنی اینسینیه نیز توسط ونتورا به زمین فرستاده نشد و همانطور که هافبک رم پیش بینی کرده بود، بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و ایتالیا پس از 60 سال به جام جهانی نرسید.

اینها تصاویری از اعتراض ده روسی به مربی ایتالیاست:

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها