رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308798

جزئیات آتش‌سوزی در مدرسه زینبیه خرم‌آباد

ساعت 24-مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه ۴ نفر از دانش آموزان مدرسه زینبیه دچار مسمومیت دود شدند گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

style="text-align:justify">حمید علیرضایی اظهار داشت: مدرسه دخترانه زینبیه خرم‌آباد عصر امروز دچار آتش‌سوزی شد که ساعت 17:05 دقیقه به سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد اطلاع‌رسانی شد و در ساعت 17:08 دقیقه نیروهای سازمان در محل حضور یافتند.

وی بابیان اینکه انبار این مدرسه دچار آتش‌سوزی شده بود افزود: در انبار این مدرسه انواع لوازم‌التحریر، 20 لیتر نفت و وسایل آزمایشگاهی وجود داشت که دچار حریق شده بود و در حال حاضر علت آتش‌سوزی مشخص نیست و در دست بررسی است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد بابیان اینکه در کمترین زمان حریق توسط عوامل آتش‌نشانی مهار و دانش آموزان از کلاس‌های درس خارج شدند عنوان کرد: 4 نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت دود شدند که 115 حضور یافت و مشکل دو نفر از دانش آموزان برطرف و دو نفر از دانش آموزان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: مدارس خرم‌آباد در بحث ایمنی مشکل‌دارند به‌طوری‌که 80 درصد از مدارس ایمنی ندارند؛ اکثر مدارس راه خودرو آتش‌نشانی ندارند و سر در ورودی این مدارس اجازه ورود خودروهای آتش‌نشانی وامدادرسانی را نمی‌دهد.

علیرضایی تصریح کرد: امروز کوچک‌ترین خودرو آتش‌نشانی نتوانست به محوطه مدرسه زینبیه ورود کند؛ در طبقه بالای این مدرسه به‌جای نصب نرده و حفاظ از فنس استفاده‌شده که دسترسی را برای امدادرسانی سخت می‌کند و از طرفی انبار نباید داخل فضای آموزشی قرار داشته باشد که در صورت ایجاد مشکل به کلاس‌های درس خسارت وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: مدارس سیستم ایمنی ندارند و درب‌های خروجی که باید به بیرون بازشوند به داخل باز می‌شود که این موضوع در مواقع حوادث ایجاد مشکل می‌کند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها