رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308948

افراد مشهوری که به طرزی اسرار آمیز ناپدید شدند + تصاویر

ساعت 24-در تاریخ جهان مشاهیری هستند که هر کدام به علتی نامعلوم به سرنوشتی عجیب دچار شدند و دیگر هیچکس از آنها اثری ندید.

02
در طول تاریخ جهان افراد مشهوری وجود داشتند که سرنوشتی شوم گریبان آنها را گرفت و هر کدام به طرز باورنکردنی از صفحه روزگار ناپدید شدند به طوری که تا کنون هیچ کس از نشانه ای از آنها روی کره زمین نیافته است.

از میان این اشخاص مشهور به عنوان مثال می توان به افراد زیر اشاره کرد.

1-املیا ارهارت:اولین زن آمریکایی که خلبانی را پیشه کرد و در سال 1937 تصمیم گرفت به همراهش دستیارش با هواپیمای دو موتوره از روی عرض اقیانوس اطلس گذر کند که حوالی جزیره هاولند روی هوا ناپدید شدند و تا به امروز هیچ ردی از او به چشم نخورده است.

بنا بر گزارش‌ها احتمالا املیا که مجبور شده بود زمان زیادی را در آسمان برای پیدا کردن جزیره مورد نظر صرف کند با اتمام سوخت مواجه شده و با هواپیما به درون آبها سقوط کرده است اما نکته ای که این حادثه را به یک معمای اسرار امیز تبدیل کرده پیدا نشدن لاشه هواپیماست.

2-شون فلین:پسر ارول و لی لی دامیتا بازیگران مشهور هالیوودی بود که یک عکاس خبری شد و کارش را حوالی سال 1967 اغاز کرد، که بیشترین فعالیتش در زمینه جنگ بود و صحنه هایی عجیب را با دوربینش شکار می کرد.

او در یک سفر کاری با همکارش به کامبوج رفت و هنگامی که سوار بر موتور سیکلت بودند اخرین باری بود که عده ای آنها را دیدند.

فرضیه ای که درباره او بیان شد و خانواده اش نیز به ناچار پذیرفتند او توسط خمرهای سرخ«گروهی کمونیستی بر کامبوج حکومت می کردند و کارشان قتل عام و نسل کشی مردم بود»کشته شده است.

ریچی ادواردز:نوازنده و خواننده یک گروه موسیقی مشهور در ولز بود که در سال 2008 بیست و هفتمین بهار زندگی اش برای همیشه از صفحه روزگار محو شد، بدون آنکه کسی علت این حادثه را بداند و یا اثری از او پیدا کند.

دی بی کوپر:مردی که سال 1971 به عنوان یک مسافر وارد هواپیمای بوئینگ 727 آمریکایی شد و روی اقیانوس آرام پس از دریافت دویست هزار دلار با یک چتر نجات از هواپیما بیرون پرید.

جالب است بدانید که نام این مرد همچنان در میان اسامی افراد تحت تحقیب است، اینکه کوپر در حال حاضر مرده یا زنده معمایی است تاکنون از آن رمز گشایی نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها