رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 309079

پایان اسکان موقت مناطق تحت ماموریت سپاه تا فردا

ساعت 24- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از پایان اسکان موقت مناطق روستایی زلزله زده تا صبح فردا خبر داد.

سردار ریحانی
style="text-align:justify"> سردار ریحانی در نشست ویژه بررسی آخرین وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در بدو این حادثه تلخ گردان های عاشورا و بیت المقدس ۵ شهر درگیر زلزله فراخوان و به محل های حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این گردانها با تجهیزات کامل شامل آمبولانس، لودر و ماشین آلات سبک و سنگین به مناطق نیازمند امداد اعزام شدند. اولین اقدام برای نجات زنده ها و مصدومین انجام شد و بعد برای آواربرداری و بیرون کشیدن اجساد اقدام شد.

ریحانی گفت: از نظر پراکندگی و شدت تخریبها عمق فاجعه در روستاها بود. در مرحله بعدی اولویت ما اسکان موقت بود که تا کنون سه چهارم جمعیت روستایی اسکان موقت شده اند و ظرف امشب همه خانوار های روستایی اسکان خواهند شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) ادامه داد: در خصوص مواد غذایی روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع می شود.

وی با اشاره به بخش درمان مصدومین اظهار داشت: بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور را برپا کردیم و فرا نیز بیمارستان صحرایی اصفهان مستقر خواهد شد.

ریحانی ادامه داد: برقراری امنیت و حفاظت و حراست از کوچه ها و اموال مردم نیز توسط یگانهای امنیت سپاه انجام شده است و تقریبا هر بیست روستا به یگانهای مشخصی سپرده شده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها