رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 309327

تیراندازیهای ۲۴ ساعت گذشته آمریکا، ۴۰ کشته و زخمی بر جا گذاشت

ساعت 24- بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست‌کم ۱۶ نفر کشته و ۲۴ نفر زخمی شدند.

تیراندازی
div>

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا نشان می‌دهد بر اثر 56 مورد تیراندازی‌ در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور، دست‌کم 16 نفر کشته و 24 نفر زخمی شدند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «اورلاندو» در ایالت فلوریدا دو نفر کشته شدند. در این حادثه زوجی به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شدند که مرد پس از قتل همسرش خودکشی کرد. در حادثه دیگری در شهر «اورتونویل» در ایالت میشیگان نیز دو نفر زخمی شدند. همچنین، مقامات اوکلند یک فرد مسلح مظنون را به علت تیراندازی به دو نفر بازداشت کردند. مظنون همسر سابق یکی از قربانیان این حادثه بود.

تیراندازی دیگری در شهر «کورپوس کریستی» در ایالت تگزاس نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. در این حادثه یک زن چهل و شش ساله و نوجوانی شانزده ساله زخمی شدند. پلیس اعلام کرد چهل پوکه فشنگ در اطراف محل تیراندازی پیدا کرده است و آثار گلوله در همه قسمت های خانه مورد حمله از جمله دیوارها، پنجره ها و خودروهای پارک شده نزدیک این خانه دیده می شود. عامل تیراندازی فرار کرده است و پلیس برای بازداشت وی از شاهدان عینی خواسته اطلاعات شان را با پلیس در میان گذارند. در حادثه دیگری در شهر یانگستون در ایالت اوهایو نیز یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. علت تیراندازی هنوز اعلام نشده است.

همچنین در حادثه تیراندازی دیگری در «کلمبوس» واقع در ایالت اوهایو، دو نفر کشته شدند و یک نفر زخمی شد. تیراندازی در یک کلوپ شبانه روی داده است. در یک مورد تیراندازی در شهر «یورک» در ایالت پنسیلوانیا نیز دو نفر زخمی شدند. بیست و سه مورد از تیراندازی های این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا، صد و هشت مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها بیست و نه نفر کشته و شصت و چهار نفر زخمی شدند. چهل و شش مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است. بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و شصت و چهار مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آنها چهل و پنج نفر کشته و هشتاد و هشت نفر زخمی شدند.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی می شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها