رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 309334

ارسال کمک‌های آیت‌الله مکارم شیرازی به مناطق زلزله زده

ساعت 24- در راستای ضرورت کمک همه جانبه به آسیب دیدگان زلزله که یک وظیفه همگانی است ، آیت الله مکارم شیرازی اقدام به ارسال کمک های غیر نقدی به آن عزیزان کرد.

آیت الله مکارم شیرازی
style="text-align:justify">مرحله اول کمک های غیر نقدی آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، شامل پتو، چادر و آب معدنی امروز به سمت مناطق زلزله زده ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله ناصر مکارم شیرازی، در راستای ضرورت کمک همه جانبه به آسیب دیدگان زلزله که یک وظیفه همگانی است ، آیت الله مکارم شیرازی اقدام به ارسال کمک های غیر نقدی به آن عزیزان کرد.

مجموع کمک های تهیه شده تاکنون شامل 300 عدد چادر، 1000 تخته پتو و 5 تریلی آب معدنی می باشد.

این گزارش حاکیست: دفتر ایشان واقع در شهرستان کرمانشاه از ابتدای حادثه تاکنون در کنار مردم زلزله زده بوده و پیگیر مشکلات و نیازهای آنها می باشد.

پیش از این آیت الله مکارم شیرازی ضمن صدور پیام تسلیت و همدری با زلزله زدگان اجازه مصرف یک سوم از سهم امام (عج) را برای کمک به زلزله زدگان صادر نمود.

زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

درجریان این زلزله 12 هزار واحد مسکونی دراستان کرمانشاه به کلی تخریب و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها