رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 309350

پیامد تحصن و بست‌نشینی یاران احمدینژاد چیست؟

ساعت24-واعظ آشتیانی در مورد اهداف یاران احمدی نژاد از تحسن گفت: به نظر می‌رسد که هدف یاران احمدنژاد از تحسن از یک سو تحریک عواطف هواداران خود باشد و از سوی دیگر همنواکردن همه کسانی که با نظام جمهوری اسلامی عناد دارند.

احمدی نژاد
واعظ آشتیانی در مورد اهداف یاران احمدی نژاد از تحسن گفت: به نظر می‌رسد که هدف یاران احمدنژاد از تحسن از یک سو تحریک عواطف هواداران خود باشد و از سوی دیگر همنواکردن همه کسانی که با نظام جمهوری اسلامی عناد دارند.

،امیررضا واعظی آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا درباره بست نشینی احمدی نژادی ها در حرم حضرت عبدالعظیم با تاکید بر اینکه اساسا تحصن کردن اینگونه مشکلات را حل نمی کند، گفت: «به نظر می رسد که هدف یاران احمدی نژاد از تحصن از یک سو تحریک عواطف هواداران خود باشد و از سوی دیگر همنوا کردن همه کسانی که با نظام جمهوری اسلامی عناد دارند. می خواهند با این اقدام به جامعه القا کنند که اراده ای مبنی بر تسویه حساب با عوامل دولت نهم و دهم وجود دارد بنابراین مسئولان امر باید متوجه این ظرافت ها باشند و چنین اجازه ای ندهند».

واعظ آشتیانی در مورد پیامدهای سیاسی این تحصن نیز گفت: «در هر پرونده ای که از سوی یک فرد حقیقی یا حقوقی و یا مدعی العموم طرح شده باشد دستگاه قضایی مسئول رسیدگی است و این رسیدگی نتیجه قابل پیش بینی دارد. متهم یا تبرئه می شود و یا محکوم . اینکه در حین رسیدگی و زودتر از صدور حکم مدعی شویم که احضار ما یا محکومیت ما به خاطر مسایل سیاسی است، دستگاه قضا را اساسا زیر سوال می برد و این امر از اعتبار نظام در حوزه قضایی می کاهد.پیامد دیگر این گونه رفتارها بهانه دادن به دست سازمان های بین المللی است که برای محکوم کردن ایران دنبال سوژه هستند».

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین گفت: « ما نمی گوییم که قوه قضاییه هیچ ضعفی ندارد. اساسا در مورد هیچ یک از دستگاه ها نمی توان چنین ادعایی داشت. نکته اینجا است که مسئولان دستگاه قضا خودشان بارها از وجود ایرادات سخن گفته و تاکید کرده اند که برا رفع آن ها کوشش میکنند لذا بی انصافی است که یک نقاط قوت این دستگاه را ندیده و صرفا ایراد بگیریم».

قانون

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها