رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 309431

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه: نایلون، چراغ والور و پتو میخواهیم/ به مناطق زلزله زده نیایید

ساعت 24-در این میان محموله‌های اقلام خوارکی بیش از همه است که با توجه به عدم نیاز آن در منطقه باید برای هفته‌های آینده دپو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آب و غذا به میزان کافی در مناطق زلزله وجود دارد، از مردم خواست محموله های کمکی خود را جهت دپو برای روزهای آینده تحویل نیروهای هلال احمر دهند.

رضا محمودیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هم اکنون به میزان کافی آب و اقلام خوراکی در مناطق زلزله زده موجود است، گفت: وضعیت زلزله زدگان حدود دو ماهی به همین منوال ادامه خواهد داشت و ما نیاز داریم در هفته‌های آینده نیز اقلام خوراکی آنها را تامین کنیم.

وی به سیل کمک های مردمی به سوی مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: در این میان محموله‌های اقلام خوارکی بیش از همه است که با توجه به عدم نیاز آن در منطقه باید برای هفته‌های آینده دپو شود.

محمودیان تصریح کرد: هم اکنون آب و غذا به میزان کافی در مناطق زلزله زده وجود دارد و ما نیاز داریم محموله‌های خوراکی ارسالی را دپو کرده تا در هفته های آینده میان مردم زلزله زده توزیع کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در همین راستا از مردم خواست از آوردن محموله‌های خوراکی خود به مناطق زلزله زده خودداری کرده و آنها را به نیروهای هلال احمر مستقر در سایر شهرها تحویل دهند.

محمودیان افزود: متاسفانه ارسال کمک‌ها با خودروهای شخصی به مناطق زلزله زده موجب شده ترافیک نیمه سنگینی را در محور اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این ترافیک حادثه آفرین نیز شده و دو هموطن تبریزی فداکار که برای آوردن محموله‌ کمک‌های مردمی به کرمانشاه آمده بودند در تصادف جان خود را از دست دادند.

محمودیان افزود: علاوه بر این حوادث، وجود ترافیک در این محور کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است و بنابراین از مردم میخواهیم محموله‌های کمکی خود را به هلال احمر تحویل داده و به مناطق زلزله زده نیایند.

وی افزود: علاوه بر اینها توزیع اقلام کمکی توسط خود مردم موجب بی نظمی شده و برخی افراد مقدار زیادی اقلام کمکی دریافت کرده و برخی هنوز گرسنه هستند و کمک‌ها دستشان نرسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به سرمای شبانه هوا و پیش بینی بارندگی هفته آینده، نیاز اصلی مردمان مناطق زلزله زده، نایلون، لباس گرم، چراغ والور، پتو و برزنت است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها