رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 309581

فغانی:

انتخاب من به عنوان داور وسط جام جهانی قطعی نیست

ساعت24-داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت:انتخاب من به عنوان داور وسط جام جهانی قطعی نیست اما تمام تلاشم را برای تحقق این امر به کار می گیرم.

علیرضا فغانی درباره دعوتش به نخستین کارگاه آموزشی داورانجام جهانی روسیه بیان کرد: قرار است جمعه هفته جاری برای حضور در کارگاه آموزشی ای که از 25 تا 29 نوامبر در ابوظبی امارات برگزار می شود به این کشور سفر کنم. در این کارگاه آموزشی فیفا باید در کلاس های تئوری، تست آمادگی جسمانی، تست های ویدئویی و هماهنگی شرکت کنم.

او افزود: هرچند 36 داور به این کلاس ها دعوت شده اند اما درحال حاضر مشخص نیست کدام یک از این داوران قرار است به عنوان داور وسط و داور ویدیویی در جام جهانی قضاوت کنند. ان شالله با آمادگی کامل در نخستین کارگاه آموزشی شرکت می کنم تا بعد از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

فغانی ادامه داد: 6 داور آسیایی به این کلاس دعوت شده اند اما اینکه کدام یک از آن ها داور وسط باشند، پس از برگزاری آخرین کارگاه آموزشی مشخص می شود. هرچند فهرست داوران فیفا همچنان باز است اما من به همراه نواف شکرالله، فهد مرداسی، روشن ایرماتوف، محمد عبدالله و ریوجی ساتو به عنوان داوران آسیایی در روسیه قطعی است. برای قضاوت در جام جهانی به عنوان داور وسط هم به خدا توکل کرده ام و تمام تلاشم را برای تحقق این امر به کار می گیرم.

داور بین المللی فوتبال ایران درباره انتخاب بختیار نمازاف ازبکستانی به عنوان برترین داور سال 2017 آسیاگفت: این داور به دلیل اینکه به عنوان نخستین داور آسیایی در جام جهانی فوتبال ساحلی قضاوت کرده به عنوان برترین داور سال 2017 آسیا انتخاب شده است. همانگونه که من سال گذشته به دلیل حضور در المپیک و قضاوت در فینال آن رقابت ها انتخاب شدم. باید به نمازاف تبریک بگویم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها