رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 309826

شفر: تنها مشکل اردوی کیش نبود ملیپوشان بود

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید اردوی خوبی را در کیش برگزار کردند که تنها مشکل آن نبود بازیکنان ملی‌پوش آبی‌ها بود.

شفر
style="text-align:justify">وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه‌جامگان حضور یافت و اظهار کرد: این اولین بازی من است که خارج از خانه به میدان می‌رویم و خوشحالم که وارد این شهر مذهبی شدم. شنیدم که شهر زیبا و خوبی‌است، امیدوارم فردا که خورشید طلوع می‌کند بتوانم زیبایی‌های بیشتری از این شهر را ببینم. خانواده استقلال به خاطر زلزله غرب کشور شما ناراحت است و صمیمانه برای افراد آسیب‌دیده آرزو می‌کنم که اتفاقات بهتری در آینده رقم بخورد.

سرمربی آلمانی استقلال درباره اردوی این تیم در کیش تصریح کرد: یک اردوی تمرینی در کیش داشتیم؛ تنها مشکل ما این بود که ملی‌پوشان ما نبودند. همه بازیکنان با تلاش و تمرکز کار کردند و نکته مثبت اینکه قوی‌تر و بهتر شدیم‌.

وی ادامه داد: فرصت کردیم که تمامی بازیکنان و کادر با هم فیلم ببینیم، آنالیز کنیم و ارتباط بهتری با هم داشته‌باشیم و بازیکنان جوان توانایی خود را نشان دهند. هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد می‌خواهد خود را بهتر از قبل نشان دهد، باید خوب کار کنیم و مثل یک قهرمان از رختکن بیرون بیاییم و وارد زمین شویم‌. باید برنده ما باشیم اما کار سختی داریم. شنیده ام که تعداد زیادی از هواداران استقلال در این شهر هم حضور دارند و امیدوارم بتوانیم فردا انها را خوشحال کنیم. برای رسیدن به هدف که پیروزی است، نیاز داریم که قوی باشیم و تلاش کنیم.

سرمربی استقلال درباره بازگشت بازیکنان ملی‌پوشان خود و همچنین ملاقات با برانکو گفت: بازیکنان ملی پوش به جمع ما بازگشتند، امیدوارم روز خوبی را پشت سر بگذاریم. من دیروز با برانکو تماس گرفتم، از وی خواستم چون ساعت پرواز ما به شکل خاصی بود، ساعت تمرین را عوض ‌کنند. فکر می‌کنم باید همه با هم تلاش کنیم. در ۹۰ دقیقه همه می‌خواهند برنده باشند، چند روز پیش با هم صحبت کردیم تا بتوانیم به راهی برسیم که به اقشار ضعیف کمک کنیم.
او اضافه کرد: نمی‌خواهیم این بازی باشد که استقلال و پرسپولیس در برابر هم قرار بگیرند، نمی‌خواهیم این بازی جدی باشد و در نظر داریم بازیکنانی مثل دایی، کریمی، ستارگان سینما، پیشکسوتان دو تیم در برابر هم قرار بگیرند. نه اینکه بخواهیم مثل داربی قبلی مقابل هم قرار بگیریم. الان زمان محدود است، اما در آینده که زمان داشته‌باشیم بیشتر راجع به آن صحبت می‌کنیم.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت درباره حضور ایران در جام جهانی و هم‌چنین تاثیر لیگ ایران روی تیم ملی گفت: تمام مربیان باشگاهی در ایران برای فوتبال ایران تلاش می‌کنند، وقتی در باشگاه‌ها کار شود، تیم ملی قوی‌تری خواهیم‌داشت و البته عملکرد بهتری در روسیه خواهیم‌داشت. می‌توانم بگویم که در سه دوره در سه تیم ملی سرمربی بودم، به مربیان باشگاهی می‌گفتم که شما باید بازیکن خوب به تیم ملی تحویل دهید تا من یک تیم ملی خوب را به نمایندگی از کشورتان وارد چرخه مسابقات بین‌المللی کنم.
شفر در خصوص محرومان و مصدومانش گفت: بعد از داربی دو بازیکنم با اینکه کارت زرد گرفته‌بودند، محروم شدند و من غافلگیر شدم.‌ نمی‌خواهم صحبت کنم اما من قوانین را می‌دانم‌. وریا را در اختیار نداریم، بعد از اینکه از اردوی تیم ملی برگشت، در ناحیه زانو احساس درد داشت و همانجا به وی گفتیم تمرین را ترک کند تا شرایطش سنجیده‌شود و فشاری به وی نیاید. باید از کادرپزشکی تیم ملی اطلاعات بگیریم تا بفهمیم شرایطش به چه شکل است. شجاعیان، فرشید باقری و میلاد زکی‌پور را هم در اختیار نداریم‌. بقیه بازیکنان هم این شانس را دارند که خودشان را نشان دهند تا در ترکیب قرار گیرند.

وی درباره شناختش از ترکیب استقلال گفت: ما خیلی سخت کار می‌کنیم، باید تمرکز داشته‌باشیم. طبیعی است که باشگاهی مربی جدیدی می‌آورد یعنی از فضای گذشته راضی نبوده است. چیزی که در پایان می‌خواهیم، برای رسیدن به آن راهی طولانی در پیش داریم. چیزی درباره بازیکنان جدید نمی‌توانم بگویم و اول باید به توافق نهایی برسیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها