رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 310542

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: روزانه وسایل مورد نیاز را در اختیار زلزله‌زدگان قرار میدهیم/ ارتش تا بازگشت زندگی به حالت عادی در مناطق زلزله‌زده حضور دارد

ساعت24-جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.

662662
امیر سرتیپ نوذر نعمتی با اشاره به نیازهای ضروری زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: باتوجه به شرایط جوی و کاهش برودت هوا و بارندگی اخیر، هموطنان عزیز زلزله‌زده نیاز به تجهیزات و وسایل گرمایشی دارند که روزانه تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در اختیار زلزله‌زدگان قرار می‌دهیم.

ارتش با تمام توان امدادرسانی را ادامه می‌دهد

وی با بیان اینکه ارتش با تمام توان امدادرسانی را ادامه می‌دهد٬ اظهار داشت: چادر، نایلون، موکت، پتو، پیک نیک، والور، مواد غذایی و... از جمله موارد مورد نیاز عزیزان حادثه‌دیده بود که توسط کارکنان شریف نیروی زمینی ارتش واگذار شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: بخش مهم در سطح شهر و محله‌ها موضوع تامین امنیت است که توسط تیپ‌های ۶۵ و ۳۵ واکنش سریع انجام می‌شود.

ارتش تا بازگشت زندگی به حالت عادی در مناطق زلزله‌زده حضور دارد

نعمتی همچنین افزود: مهمترین مسؤلیت گروه و یگان مهندسی نیروی زمینی واگذاری و نصب کانکس، سرویس‌های بهداشتی و حمام صحرایی بود که در محله‌های مورد نیاز انجام شده است.

نعمتی سرکشی مداوم کارکنان نیروی زمینی ارتش را وظیفه‌ای برای آنها دانست و تصریح کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها