رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 311032

حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران:

بسیج مظهر دین، اخلاق و مردانگی است

ساعت 24-امام‌ جمعه موقت تهران گفت: بسیج مظهر دین،‌ اخلاق، مردانگی و از خودگذشتگی است و این گروه نزد خداوند اعتبار دارد.

025
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه امروزپایتخت، اظهارداشت:‌ بسیج مظهر دین،‌ اخلاق، مردانگی و از خودگذشتگی است و این گروه نزد خداوند اعتبار دارد.

وی افزود:‌ یکی از مسائلی که ما در روزهای اخیر شاهد آن بودیم و با نصرت الهی رخ داد، متلاشی شدن شجره خبیثه داعش بود که در واقع شکست ذلت‌بار مادر ناپاک آن یعنی صهیونیست بین‌الملل استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: عجب بدتخمی در رحم عربستان و مزدوران دیگرشان کاشتند و عجب ثمری بود که در عالم بشریت ایجاد تشویش، ناآرامی و ناامنی کرد.

صدیقی خاطرنشان کرد: در ایران خداوند انقلاب کرد و پرچم هدایت جهانی را به دست یک دین‌شناس دین‌دار ولی‌فقیه به عنوان نایب منجی نهایی عالم داد که کارهای نشدنی با ولایتمداری، انسجام و جهاد شدنی است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی سحر و جادو شکسته شد و رژیم صهیونیستی که جهان عرب 6 روز نتوانست در مقابل آن بایستد جمعیت کمی در جنوب لبنان با الهام از ولایت و با جهاد و شهادت شکست توأم با ذلت بر این جرثومه شرارت و خباثت وارد کرد که طعم تلخ آن استکبار را نیز تحت تأثیر قرار داد و برای آنها فراموش نشدنی بود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها