رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 311055

آمار فروش فیلم‌های در حال اکران/ فروش 225 میلیونی «قاتل اهلی» در 2 روز/ «زرد» 5 میلیاردی شد

ساعت 24-در میان آثار اکران شده از صبح چهارشنبه (1 آذر) فیلم سینمایی «قاتل اهلی» مورد توجه مخاطب قرار گرفت و در تهران و اکران محدود شهرستان به فروش 225 میلیون ظرف 2 روز رسید.

025
با توجه به اکران فیلمهای جدید تنوع ژانر در فیلم های اکران شده لحاظ شده و علاوه بر فیلم های کمدی و اجتماعی ، مخاطب می تواند در اکران جدید فیلم با موضوع دفاع مقدس و مستند نیز ببیند و همه ذائقه‌ها در نظر گرفته شده است؛ به امید این که سینما در ماه آذر فروش خوبی داشته باشد و مخاطبان از فیلم های اکران شده استقبال کنند.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «ثبت با سند برابر است» در تهران ظرف دو روز چهارشنبه و پنج شنبه به فروش 120 میلیون تومان رسیدو در شهرستان به صورت محدود و تنها در 10 سالن به نمایش در آمد که فروش آن به 30 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به 150 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم «ملی و راه های نرفته اش» در تهران به فروش 1 میلیارد و 520 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 560 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به رقم 2 میلیارد و 80میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «غیرمجاز» گفت : فیلم هم اینک به فروش 210 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در تهران و شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد اکران شد که با توجه به اکران محدود در شهرستان ها فیلم ظرف دو روز به رقم فروش 225 میلیون تومان رسید و از صبح شنبه در شهرهای خوزستان، گیلان، مازندران و... اکران خواهدشد.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «زرد» همچنان با اقبال مخاطب روبرو است و هم اینک فروش فیلم به 5 میلیارد و 220میلیون تومان رسید.

منوچهر زبردست مدیرعامل دفتر پخش سبحان گستر درباره فروش فیلم «خفه گی» گفت: همچنان فیلم با اقبال مخاطب مواجه است و فروش فیلم به رقم 3 میلیارد و 770 میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه، فیلم سینمایی «خالتور» به فروش 1 میلیاردو 943 میلیون و 154 هزار تومان رسید، فیلم «قهرمانان کوچک» به فروش 2 میلیارد و 107 میلیون و 817 هزار تومان رسید، فیلم «ایتالیا ایتالیا» به فروش 1 میلیارد و 257 میلیون 717 هزار تومان رسید، فیلم «آزاد به قید شرط» به فروش 214 میلیون و 814 هزار تومان رسیدو فیلم «انزوا» به فروش 51 میلیون و 877 هزار تومان رسید.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها