رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 312750

کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در هرمزگان

ساعت 24-فرمانده انتظامی استان از کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدرکشورطی پنج سال گذشته ‌به میزان 8تن و 878 کیلو انواع مواد مخدر طی یک عملیات مسلحانه در استان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران، افزود: در ادامه سلسله عملیات‌های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ، مأموران با بهره‌گیری از شیوه های خاص پلیسی از بارانداز و تردد محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جانوری شهرستان جاسک مطلع و با اشرافیت اطلاعاتی و در یک دوره ۴۵ روزه‌، محل دقیق تردد قاچاقچیان مواد مخدر، بارانداز و محل دپوی مواد را ‌شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به لحاظ کوهستانی بودن مسیر و اشراف دیدبانی قاچاقچیان بر منطقه‌، پس از یک درگیری مسلحانه بین ماموران انتظامی و اشرار قاچاقچی در نزدیکی دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان بعد از درماندگی در درگیری، با استفاده از تاریکی هوا عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری شدند.

سردار ملکی اظهار کرد: طی این عملیات ماموران موفق به کشف و ضبط 8تن و 878 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل 8تن و778کیلو تریاک، 100 کیلو گرم هروئین، تعداد 5 قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و ۳ دستگاه بی سیم دستی از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحقیقات جهت شناسایی متهمان ادامه دارد، خاط‌رنشان کرد: منطقه جانوری منتهی الیه شرقی استان هرمزگان و در منطقه‌ای مثلثی بین استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان واقع شده و به نوعی محل بارانداز مواد مخدر قلمداد می‌شود که این فرماندهی با احداث پاسگاه جدید سدیج، به صورت جدی برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها