رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 313963

کمک بیش از ۱۸ میلیاردی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

ساعت 24- استاندار لرستان از کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومانی این استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

style="text-align:justify">سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران گفت: در بحث کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه جزو اولین استان‌ها بودیم و به عنوان استان معین در این زمینه وارد عمل شدیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات به زلزله‌زدگان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: در این رابطه در همان ساعات اولیه اکیپ‌های امداد و نجات، علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها وارد مناطق زلزله زده شدند و برای اسکان و تامین نیازهای زلزله‌زدگان نیز حدود ۳۸۶ کامیون اجناس مورد نیاز آنان از لرستان وارد کرمانشاه شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارزش ریالی این کمک‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، افزود: همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

خادمی با اشاره به کمک واحد تولیدی «همارشتن» الیگودرز به زلزله‌زدگان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه وجود سرویس‌های بهداشتی و حمام سیار بود که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی این واحد اقتصادی در استان این نیاز تامین شد.

وی بیان کرد: اقدامات این‌گونه واحدهای تولیدی در لرستان بسیار مطلوب بوده، چون علاوه بر ایجاد اشتغال در استان که کار بزرگی است، در این گونه فعالیت‌ها نیز وارد می‌شوند و به خوبی جایگاه استان را نشان می‌دهند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها