رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 314110

ادامه دردسر برای نمایندگان ایران/خبری از پیروزی بزرگ نبود/ بازیهای ایران و عربستان در زمین بیطرف

ساعت24-کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی‌طرف باهم بازی خواهند کرد. مهدی تاج تاکید کرده بود این مشکل حل شده است.

AFC
ویندرز جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که بازی تیم های ایرانی و عربستانی تنها بازی هایی در لیگ قهرمانان آسیا است که در زمین بی طرف برگزار می شود.

ویندرز جان گفت: تصمیمی که اخیرا اتخاذ شد، بر لزوم بازی تمامی تیم‌ها در زمین‌های خود، به جز تیم های ایرانی و عربستانی، تأکید دارد.

وی تاکید کرد: ما با هر مشکلی که پیش بیاید به صورت عادلانه برخورد می کنیم؛ همانگونه که پیشتر چنین کاری می کردیم.

به گفته دبیر کل AFC، سایر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یعنی بازی تیم های عربستانی و اماراتی با تیم های قطری، در زمین خودشان برگزار می شود.

به این ترتیب، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که با الاهلی و الهلال عربستان همگروه هستند، باید از همین حالا کشور دیگری را برای مسابقات خود به AFC معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده بود این مشکل حل شده است و از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران نام برده بود اما حالا معلوم شد خبری از پیروزی نیست!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها