رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 314240

فرمانده ناجا اعلام کرد

اقدامات نیروی انتظامی برای مبارزه با "اعتیاد" و کاهش "طلاق"

ساعت 24-فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوع اعتیاد یکی از موضوعات مهم کشور است که نیروی انتظامی کارهای متعددی برای مبارزه و کاهش آسیب‌های آن انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در همایش سرداران و فرماندهان همرزم استان اصفهان با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت در کشور اظهار کرد: ایشان در جایگاه ولی امر مسلمین جهان، همیشه برخوردی توام با دلسوزی و رافت نسبت به مردم دارند.

وی در ادامه به اولویت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: موضوع اعتیاد یکی از موضوعات مهم کشور است که نیروی انتظامی کارهای متعددی برای مبارزه و کاهش آسیب‌های آن انجام داده است.

اشتری خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار گرفته، بحث حاشیه نشینی در کل کشور است و نیروی انتظامی آماده انجام هر گونه اقدامی در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه موضوع طلاق از جمله موضوعات مهم اجتماعی است که افزایش آن آسیب‌های زیادی برای خانواده‌ها به همراه دارد، افزود: نیروی انتظامی در قبال همه این مباحث وظایفی بر عهده دارد و اقداماتی در این راستا انجام داده است، البته موضوع طلاق و مباحث پیرامون آن تا حد زیادی به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تنها راه حل این مشکلات، اجماع و همکاری و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای رفع آن‌ها است و با همکاری همه عزیزان می‌توان کارگروه‌هایی در این رابطه تشکیل داد و طبیعتا نیروی انتظامی نیز آماده خدمت در این حوزه است.

اشتری به بحث زلزله در کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای پس از وقوع زلزله، فضایی نگران کننده در کل استان کرمانشاه به وجود آمده بود که با حضور مقام معظم رهبری در بین مردم و برخورد دلسوزانه ایشان با بازماندگان زلزله، آرامش به شهر بازگشت و دل‌ها آرام شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس همه پیرو ولایت بودیم و هنوز هم در خط ولایت هستیم و از خدا می‌خواهیم تا با عشق و ارادت به رهبری در این راهی که قدم برداشتیم تا آخر بمانیم و مرگ ما شهادت در راه خدا باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها