رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 315558

پادشاه اردن در ریاض با «سلمان بن عبدالعزیز» دیدار کرد

ساعت 24- پادشاه اردن که امروز راهی عربستان شده بود، با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در خصوص قدس و پیامدهای تصمیم دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل گفتگو کرد.

style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «عبدالله دوم» پادشاه اردن امروز در ریاض با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان دیدار کرد.

دیوان پادشاهی اردن اعلام کرد که تحولات جاری قدس مهم ترین موضوع مورد بحث دو طرف بوده است و همچنین پیامدهای تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت واشنگتن به قدس اشغالی و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نیز در این دیدار به بحث گذاشته شده است.

پادشاه اردن که به همراه شاهزاده «حسین» ولیعهد خود به عربستان سفر کرده، در این دیدار بر روابط دو جانبه دو کشور نیز تأکید کرده است.

پادشاه عربستان هم در دیدار با عبدالله دوم اعلام کرد که امنیت اردن و عربستان به هم مرتبط است و آنچه برای اردن مهم است برای عربستان هم مهم هست و هر ضرری که به امان وارد شود ریاض نیز متضرر خواهد شد.

قرار است پادشاه اردن فردا نیز برای مشارکت در نشست سازمان همکاری اسلامی که در ترکیه برگزار می شود راهی استانبول شود.

در نشست فوری سازمان همکاری اسلامی قرار است تحولات مربوط به قدس و تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل مورد بررسی قرار بگیرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها