رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 315751

آلمان: صحبت‌های ترزا می درباره برگزیت در لندن با بروکسل متفاوت است

ساعت24-نماینده اروپایی وزارت خارجه آلمان ضمن انتفاد از سخنان اخیر نخست‌وزیر انگلیس درباره برگزیت در پارلمان این کشور گفت که سخنان وی در لندن با آنچه در بروکسل می‌گوید متفاوت است.

65445
دولت آلمان از «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا خواست تا درباره نتایج مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) در کشورش درست اطلاع‌رسانی کند.

در این مورد «میشائیل روت» نماینده اروپایی وزارت خارجه آلمان در حاشیه نشست وزرای اروپایی در بروکسل گفت: «باید به این مسئله توجه داشت که باید همانطور عمل کرد و صحبت کرد که در لندن صورت می‌گیرد و عجیب است که رویکرد لندن در لندن با آنچه در بروکسل صورت می‌گیرد، متفاوت است.»

وی به سخنان نخست وزیر انگلیس در پارلمان انگلیس واکنش نشان داد. ترزا می به شیوه‌ای درباره برگزیت صحبت کرده بود که گویی کشورش تعهدات مالی نهایی برگزیت را تنها زمانی به اتحادیه اروپا پرداخت می کند که توافقی در زمینه تجاری شکل گیرد.

پارلمان اروپا هم به تازگی در زمینه برگزیت و اقدامات بریتانیا در زمینه به تعویق انداختن برخی اقدامات به این کشور هشدار داد. لندن و اتحادیه اروپا باید پیش از نشست اتحادیه اروپا که 14 و 15 دسامبر (23 و 24 آذرماه) برگزار می شود، در زمینه مبانی اساسی برگزیت یعنی مسایل مربوط به مرزها، ساختار پرداخت مالی به شرکای اروپایی و حقوق شروندان اروپایی در بریتانیا پس از برگزیت به توافق برسند.

انتهای‌پیام/ص

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها