رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 315775

سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا: ترامپ احمق و قلدر است

ساعت24-سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از توئیت‌های دونالد ترامپ علیه یک سناتور زن، رئیس‌جمهور این کشور را «آدم احمق و قلدر» خواند.

در ادامه تنش‌ها در فضای سیاست داخلی آمریکا درباره مواضع دونالد ترامپ علیه مخالفانش، سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا اظهارات تندی علیه رئیس‌جمهور مطرح کرده است.

«ماری هارف» سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا در برنامه شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» دونالد ترامپ را «آدم احمق و قلدر» خواند.

او گفت: «اینکه رئیس‌جمهور آمریکا یک توئیتی کرد که در آن اهانت جنسی وجود داشت و به نظر من همه ما همین خوانش را از توئیت او علیه سناتور گیلیبرنت داریم. به نظر من او هر روز با کارهایی که در توئیتر می‌کند ارزش خود و شان منصب ریاست جمهوری را پایین می‌آورد. نمی‌دانم که چرا جمهوریخواهان در سنا، مجلس نمایندگان و در سراسر کشور بلند نمی‌شوند و نمی‌گویند که این مرد(ترامپ) نماینده ما نیست».

سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا افزود: «او آدم احمق و نادانی است. او قلدر است. ببخشید که این را می‌گویم چرا که ما در فضای آنلاین اجازه چنین رفتاری را به فرزندان خود نمی‌دهیم. ما اجازه چنین رفتاری را در هیچ شرکت، اداره یا نهاد دیگری به هیچ کسی نمی‌دهیم. او رئیس‌جمهور آمریکا است».

اشاره ماری هارف به توئیت روز گذشته ترامپ علیه سناتور «کریستین گیلیبرند» یکی از قانونگذاران دموکرات و از حامیان استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا است.

ترامپ در آن توئیت، اظهارات تندی علیه این قانونگذار آمریکایی مطرح کرده بود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها