رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 316400

لحظه حمله شیر سیرک به مربیاش در مشهد + عکس

ساعت 24-یک قلاده شیر گرسنه، در نمایش سیرک کوهستان پارک شادی مشهد، سرمربی خود را به دهان گرفت که حضور بموقع پلیس مانع از مرگ حتمی مربی شد.

25
ساعت 11.10 در تاریخ 15 آذر 85، تعدادی از تماشاگران سیرک کوهستان پارک شادی مشهد، با مشاهده تقلای مربی سیرک که سرش در دهان شیر بود، ابتدا چنین تصور کردند این حرکت مربی هم جزئی از نمایش است، اما وقتی متوجه شدند شیر گرسنه و خشمگین با فشار آرواره‌های خود قصد جدا کردن سر مربی را دارد، وحشت‌زده از محل سیرک متواری شدند و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کردند.

به دنبال این تماس، بلافاصله مأموران در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند یک قلاده شیر تنومند با حمله به مربی خود و زخمی کردن وی، سر او را به دهان گرفته و تلاش دیگر مربیان برای نجات مربی نگون‌بخت بی فایده است.


به دنبال این ماجرا و از آنجا که هر لحظه احتمال می رفت سر مربی با آرواره‌های شیر تنومند از بدنش جدا شود، یکی از مأموران انتظامی با شلیک گلوله به شیر خشمگین، مربی را که آخرین لحظات عمر خود را سپری می کرد، نجات داد.


با نجات مربی 22 ساله، وی که از ناحیه سر، دست، پا و گردن به‌شدت مجروح شده بود، به کمک مأموران پلیس و با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


این شیر خشمگین که "اسکار" نام داشته است تا آن زمان، به مدت شش سال تحت تعلیم و تربیت مربی جوان خود قرار داشت.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها