رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 316800

مرور بازیکنانی که نیم‌فصل جدا شدند؛ فسخ قطعی ۱۴ بازیکن

ساعت24-از بختیار رحمانی و بیت‌سعید که از تیم سابق‌شان جدا شدند تا لیست خروجی جنجالی تراکتورسازی باعث شده که نیم‌فصل داغ و پرحاشیه‌ای سپری شود.

جنجالی‌ترین جداشده‌های نیم‌فصل مربوط به خریدهای تراکتورسازی است. بازیکنانی که از ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان جدا شدند تا سربازِ گل‌محمدی شوند. اما همه نقل‌وانتقالات نیم‌فصل هم به این اندازه پرحاشیه نیست. بختیار رحمانی با توافق باشگاه از پیکان جدا شد و به ذوب‌آهن رفت. بیت‌سعید بعد از دوندگی زیاد، استقلال را راضی به فسخ قرارداد کرد. کرانچار اصلی‌ترین نطقه ضعف تیم‌اش یعنی دروازه‌بان را از لیست کنار گذاشت. فخرالدینی هم بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شد.

در سمتی دیگر بازیکنانی هستند که هنوز به طور رسمی از تیم‌های‌شان جدا نشدند، ولی احتمالا تیم نیم‌فصل دوم‌شان با باشگاهی در ابتدای فصل استارت زدند، فرق خواهد کرد. بازیکنی مانند عیسی آل‌کثیر که در تیم بحران‌زده نفت تهران ۶ گل زده و فعلا مشتری‌های زیادی دارد. یا سیامک نعمتی که زمزمه اعتراض‌اش به نیمکت‌نشینی به گوش می‌رسد. همچنین کاپیتان‌های اول و دوم استقلال که شرایط خوبی در این تیم ندارند.

همه جداشده‌های نیم‌فصل

تراکتورسازی: لیست مازاد یحیی سر و صدای زیادی به پا کرد. گل‌محمدی تحت فشار شدیدی قرار گرفت و حضور محمد ابراهیمی، سینا عشوری، محمد نوری و شهرام گودرزی در لیست خروجی تراکتورسازی، محتمل به نظر می‌رسد.

پرسپولیس: در تیم برانکو هیچکس جز سیامک نعمتی، به فکر جدایی نیست. سیامک هم هنوز موضع رسمی نگرفته و فقط در حد گمانه‌زنی است که از نیمکت‌نشینی در تیم جدیدش راضی نیست.

استقلال‌خوزستان: طالب ریکانی از این تیم جدا شد و اکنون در تمرینات نفت آبادان شرکت می‌کند. رضا کرملاچعب هم امروز با این تیم فسخ کرد و جدا شد. وحید عسگرپور هم دیگر بازیکنی است که به طور رسمی از تیم ویسی جدا شد. وحید شیخ‌ویسی که احتمال می‌رفت از تیم جدا شود، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در این شرایط قصد جدایی از استقلال‌خوزستان را ندارد. احتمالا تاوادزه و علی فرامرزی از این تیم جدا می‌شوند. ضمن اینکه موسی کولی‌بالی هم درخواست رضایت نامه داد.

سپاهان: شاهین ثاقبی راهی پیکان شد. لی‌اولیویرا همین امروز فسخ کرد. ژایرو رودرگوئز هم دیگر بازیکنی است که کرانچار از تیم کنار گذاشت.

پیکان: بختیار چهارمین تیم‌اش در دو فصل اخیر را انتخاب کرد و به ذوب‌آهن رفت.

ذوب‌آهن: به غیر از ایمان موسوی که احتمالا با تیم قلعه‌نویی فسخ می‌کند، سه خروجی ذوب‌آهن، سه بازیکنی بودند که به بهانه سربازی راهی تراکتورسازی شدند.

فولاد: به غیر از حمید گلزاری که احتمالا از تیم پورموسوی جدا می‌شود، فولاد قرار نیست بازیکنی را از لیست خارج کند.

پارس‌جنوبی‌جم: با وجود مشکلات مالی که از سوی این باشگاه مطرح شده، ولی در حال حاضر بازیکنی قصد جدایی از تیم شفتگی‌ساز این فصل را ندارد. فقط شنیده شده محسن فروزان در صورت پرداخت پول رضایت نامه می‌تواند جدا شود. ضمن اینکه مایکل اومانیا هم ساز جدایی رو کوک کرده است. از سوی دیگر چند بازیکن جوان تیم مانند امید سینگ هم از باشگاه‌هایی مانند استقلال پیشنهاد دارند.

پدیده: هیچ بازیکنی به طور رسمی از پدیده جدا نشده است. فقط در روزهایی که در رسانه‌ها همه مهاجم‌های لیگ، یک بار به استقلال می‌روند و برمی‌گردند، از قاضی هم به عنوان گزینه استقلال مطرح شده است.

سایپا: محمدرضا اخباری در چهار بازی آخر سایپا حضور نداشت و اواخر نیم‌فصل سکونشین شده بود. اتفاقی که احتمالا راه او را از علی دایی جدا خواهد کرد.

سیاه‌جامگان: رضا شربتی با حواشی زیاد سربازِ تراکتورسازی شد. خرسندنیا هم از این تیم جدا شد.

گسترش‌فولاد: میلاد فخرالدینی که از زمان حضور فیروز کریمی در گسترش جایگاه‌اش را از دست داده بود، به ذوب‌آهن پیوست.

نفت آبادان: ماجرای تعویض پریرا با محمد ابراهیمی مطرح شده است. ولی به‌جز پریرا، دروازه‌بان این تیم هم با حضور سوشا مکانی قصد جدایی از نفت را دارد. عزیز معبودی، محسن حمیدی و علی هلیچی هم احتمالا نیم‌فصل دوم را در آبادان حضور نخواهد داشت.

سپیدرود: هنوز روانخواه لیست خروجی نداده و فقط حسین کعبی است که ساز جدایی را کوک کرده.

استقلال: حسن بیت‌سعید با استقلال فسخ کرد و شنیده شده از بین فولاد یا لیگ ستارگان، یک کدام را انتخاب می‌کند. از مجتبی جباری، یعقوب کریمی، مهدی رحمتی، سجاد شهباززاده به عنوان جدا شده‌های احتمالی نام برده می‌شود.

نفت تهران: آل‌کثیر که از چند تیم مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد نیم‌فصل دوم را در تیمی جز نفت تهران ادامه می‌دهد. ولی به غیر از او، آل‌نعمه و بیگ‌زاده و بنگر هم درخواست فسخ قرارداد داده‌اند.

جدول خروجی‌های نیم‌فصل

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها