رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 316845

ورود سازمان بازرسی به موضوع گران فروشی خودروها

ساعت 24- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، گفت: به خاطر مسئولیتی که داریم، نخواهیم گذاشت در حق مردم اجحاف شود، به قطع گران فروشی خودروهای داخلی را پیگیری و گزارش آن را به مسئولان خواهیم داد.

خودرو داخلی
style="text-align:justify"> قاضی سراج شامگاه یکشنبه در جمع خبرگاران زنجان افزود: یک شبه 140 میلیون ریال خودروی داخلی به بهانه توقف ثبت سفارش برای واردات خودروی خارجی گران شد.

سراج با اشاره به فضای آرام بازار خودرو قبل از طرح موضوع توقف ثبت سفارش خودروی خارجی، گفت: خودروسازان داخلی به جای ارزان فروشی محصول خود، به خاطر انحصاری بودن آن، گران فروشی کردند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام گرفته، تاحدود زیادی مانع از تخلف بانک های دولتی در میزان نرخ سود بانکی شدیم، تا بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار اقدام کنند.

وی با اشاره به تخلف بانک های خصوصی درباره نرخ سود بانکی، تصریح کرد: اکثر این بانک ها مصوبه 15 درصدی نرخ سود بانکی شورای پول و اعتبار را با عنوان های مختلف رعایت نمی کنند، که این موضوع در حال پیگیری می باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه درباره حقوق های نجومی، تخلفات بانکی و گرانی خودرو بررسی های لازم انجام شده، گفت: همچنین تعدادی پرونده نیز تشکیل شده و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

سراج اقزود: سال قبل با تصویب مجلس شورای اسلامی این سازمان و دیوان محاسبات موظف شدند تا از حقوق های دریافتی غیرمتعارف از 10 سال قبل را بررسی کرده و نتیجه را به نمایندگان مجلس گزارش دهند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها