رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 317184

هلاکت 30 تروریست در استان حماه سوریه

ساعت24- افزون بر 30 تروریست در درگیری با ارتش سوریه در شمال حماه به هلاکت رسیدند.

style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، واحدهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت با گروه های تروریستی در محور الزلاقیات و زلین درگیر شدند و 30 نفر از آنها را به هلاکت رسانده و تانک و یک نفربر زرهی را منهدم کردند.

صلاحدین چچنی، احمد عبدالله الفضه و موسی احمد لحویو از گروه تروریستی جیش العزة و یک نفر دیگر به نام عمار نعمان الحسن از دیگر تروریست های کشته شده در این درگیری ها هستند.
همزمان با این درگیری جنگنده های نیروی هوایی سوریه مواضع و محورهای تحرک تروریست ها را در نزدیک روستای الزکات در اطراف دو شهرک کفرزیتا و علی اتجاه عمق در جنوب ادلب بمباران کردند.
در این بمباران نیز یک تانک و 2 مقر تروریست ها منهدم شد.
روز گذشته نیز تهاجم گسترده گروه های تروریستی به مواضع ارتش سوریه در شمال استان حماه ناکام ماند.
یگان های ارتش سوریه اوایل اردیبهشت ماه 96 در این محور درگیری های شدیدی با گروه های تروریستی داشتند و شهرک المصاصنه و دو روستای زورالحیصه و زورالطیبه، سه شهراصلی صوران، طیبه الامام و حلفایا را از کنترل گروه های تروریستی خارج کردند.
یورش تروریست ها به مواضع ارتش در شمال استان حماه، به دلیل عملیات ارتش و نیروهای مقاومت در شمال شرق این استان و به منظور کاهش فشار بر گروه تروریستی جبهه النصره است.
ارتش و نیروهای مسلح این کشور در آخرین عملیات خود در شمال شرق استان حماه و در ادامه مبارزه با گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته، روستاهای ام تریکه، ام حزیم، بلیل، تپه رجم الاحمر، تل شطیب و روستای الزبادی و تل بولص را آزاد کردند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها