رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 318736

دستگیری مادر و پسر موادفروش در تهران

ساعت24 -رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.

دستگیری
div align="right">رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ محمد بخشنده در این باره گفت: از مدتی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش موادمخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرارداده و متوجه شده که زن و مردی اقدام به توزیع موادمخدر در محدوده خیابان ایران و بهارستان کرده اند.

وی با بیان اینکه مأموران به شکل نامحسوس تحقیقات خود روی این افراد را آغاز کردند، گفت: در ادامه تحقیقات، مأموران مطلع شدند که این افراد قصد دارند تا با خودروی سواری 405 مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از محدوده بزرگراه آزادگان وارد شهر کنند که در همین راستا مأموران اقدام به تعقیب این افراد کرده و پس از اطمینان از وجود موادمخدر در خودروی این افراد اقدامات خود برای دستگیری دو متهم را آغاز کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: مأموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و به آنان دستور توقف دادند؛ اما دو متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشتند که در ادامه تعقیب و گریز، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیر به سمت لاستیک این خودرو کرده و سرانجام دو سوداگر مرگ را در بزرگراه آزادگان زمین‌گیر و دستگیر کردند.

بخشنده با بیان اینکه این دو قاچاقچی مادر و پسر بودند، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان 140 کیلوگرم مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته وی، پس از تشکیل پرونده برای دو متهم، آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها