رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 321593

مظلومی؛

یاد استقلال خودم میافتم/ برانکو از استقلال میترسد/ شاگردان شفر میتوانند به صدر برسند

ساعت24-سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم برانکو هم از این استقلال می‌ترسد چون واقعا به کابوس هر تیمی تبدیل شده است.

پرویز مظلومی در مورد پیروزی‌های پیاپی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خدا را شکر استقلال روی دور افتاده و هم خوب بازی می‌کند و هم توپ‌هایش وارد دروازه می‌شود. بیشتر از همه به خاطر خوشحالی هواداران و لذتی که از بازی‌های تیم می‌برند، خوشحالم. استقلال واقعی همین است که هر چند گل دریافت کرد، یک گل بیشتر بزند و پیروز شود. خیلی از هواداران که من را می‌بینند، می‌گویند این استقلال ما را یاد استقلالِ شما در چند فصل پیش می‌اندازد و خودم نیز چنین تصوری دارم.

وی ادامه داد: استقلال اگر دچار حاشیه و مشکلات خاصی نشود، می‌تواند همین‌طور در جدول بالا برود. خدا را شکر این تیم در جام حذفی شانس اول قهرمانی است و در لیگ برتر هم هر چند حریف سرسختی مثل پرسپولیس را پیش رو دارد اما می‌توان امیدوار بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من به دربی برگشت هم خیلی امیدوارم و مطمئنم استقلال با ادامه روند کنونی می‌تواند از دربی هم برنده خارج شود. به نظرم برانکو هم از این استقلال می‌ترسد چون واقعا به کابوس هر تیمی تبدیل شده است.

ایسکا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها