رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 322270

بهترین زمان ورزش کردن برای کاهش وزن

ساعت 24-کم کردن وزن و داشتن تناسب اندام در میان مردم بسیار رایج است . ورزش کردن در هر زمان برای سلامت شما مفید است . اما اگر می خواهید بهترین نتیجه از تمرینات بدنی را بگیریید ، ساعنی که ورزش می کنید بسیار تاثیرگذار است

ورزش
برخی افراد سحر خیز و برخی شب زنده دار هستند .اگر شما برای شرکت در کلاسهای6 صبح با خود کشمکش دارید یاخودر را فریب می دهید پس از کار به باشگاه می روید شما در ساعت مناسب به ورزش نمی پردازید.

بن بالوچ متخصص می گوید اگر چه زمان درست و نادرست برای ورزش کردن نداریم اما در ساعاتی از روز بدن و مغز در شرایطی است که شما بیشترین استفاده را از ورزش می توانید بگیرید .

وی ادامه داد ورزش در هنگام صبح برای شما بهتر است . برخی از افراد وقتی ساعت ورزش به ساعت خوابشان نزدیک باشد با مشکل خواب مواجه می شوند، چون در این حالت مقدار آدرنالین در بدن بالا می رود و مغز فعال می شود و نمی توانید به راحتی استراحت کنید . اگر شما بتوانید صبح ورز ش کنید وبه چگونکی خواب خود توجه کنید .اگر فقط عصرها فرصت دارید وززش کنید ، پیشنهاد می کنیم توجه داشته باشید چه نوع ورزشی انجام می دهید. افراد باید توجه داشته باشند ورزش هایی که باعث بالا رفتن ضربان قلب می شود مانند دویدن با ورزش هایی مانند وزنه برداری متفاوت است کسانی که ورزش های مانند دویدن را انجام دهند شب به راحتی می خوابند اما کسانی که وزنه برداری کنند پس از ورزش انرژی بیشتری دارند و خواب سخت تر می شود .

او ادامه داد به دو دلیل ورش کردن در صبح بهتر است اول اینکه صبح نیرو ی ما بیشتر است و دوم اینکه بعد از ظهرما برای انجام کارهای دیگر آزاد می شود..اگر شما بخواهید عصرها ورزش کنید هر بار کاری پیش می آید ، یا دیر از محل کار خارج می شوید و دوست دارید بروید منزل و استراحت کنید و فیلمی تماشا کنید .و دلیل دیگر اینکه اگر شما شلوغی باشگاه را دوست ندارید معمولا ساعت های اولیه روز باشگاه خلوت تر است . اما ممکن است بدن شما برای تمرین بدنی صبح نتیجه خوبی نداشته باشد چرا که برخی ممکن است بدنش به اندازه کافی برای ورزش صبح آماده نباشد و دچار سرگیجه شوند.

تناسب اندام و حس خوب پس از ورزش دلیلی برای تداوم ورزش است اما کم کردن وزن در راس برنامه قرار دارد . اگر شما هم جز این دسته افراد هستید پس بهتر است تمرین بدنی خود را زود هنگام انجام دهید .ورزش صبح یک شروع سریع برای سوخت وساز وحتی باعث می شود کالری بیشتری در طول روز بسوزانید .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها