رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 322593

رییس جمهور در دیدار وزیر و معاونان وزارت اقتصادی:

مردم به حق میگویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید/ دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائمی قطع باشد

ساعت 24-رییس جمهور، وظیفه همه مسوولان را خدمت به دین، انقلاب، کشور و مردم دانست و با بیان اینکه اگر با جان بپذیریم مردم همه کاره کشورند، مسائل حل می شود، تاکید کرد: ما ملت بزرگی داریم؛ معصوم نداریم و همه مسوولان قابل نقد هستند و اگر نقد با امید، اراده و راه حل درست همراه باشد، بسیار مفید است.

روحانی
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهارداشت: همه جا برخی از خواسته ها و تجمع مردم سوء استفاده می کنند اما مردم به حق می گویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید و به خواست ما عمل کنید.

رییس جمهور با تشکر از زحمات طیب‌نیا وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی، اعلام کرد که کرباسیان دانش و تجربه را توام با هم دارد

وی با بیان اینکه نمی‌توان سبک زندگی خود را به نسل‌های آینده تحمیل کرد، گفت: در همه جا برخی، از خواسته‌ها و تجمع مردم سوء استفاده می‌کنند.

روحانی ریشه مشکلات را فاصله مسوولان با نسل جوان عنوان کرد و گفت: ملت بزرگی داریم؛ معصوم نداریم و همه مسوولان قابل نقد هستند. نقد مفید است؛ اگر با امید، اراده و راه حل درست همراه باشد.

وی تاکید کرد: فرهنگ انتظار به معنی اعتراض به بی‌عدالتی‌ها و امید به گشایش امور است. برای حل مشکلات به جای نفی، افراد و وضع موجود باید نقد شود. مردم مطالبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارند. اگر با جان بپذیریم مردم همه کاره کشورند، مسائل حل می شود.

رییس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: اگر با مردم گفتگو کنیم و شفاف باشیم، مشکلات نیز حل می‌شود. مردم باید بدانند که کشورهای جهان برای سرمایه گذاری به ایران اعتماد دارند.

روحانی با بیان اینکه مهمترین رکن اقتصاد بازتوزیع درست درآمدهایی مثل مالیات و زکات است، گفت: در بودجه ۹۷ تبصره هایی برای رفع فقر مطلق پیش بینی کردیم؛ مجلس و نمایندگان نباید به هر دلیلی عقب بنشینند. از این رو کار مجلس تکمیل، کمک و اصلاح است؛ نه تغییر ماهیت و اهداف بودجه.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مشکلاتی مثل اشتغال و فقر با شعر و شعار حل نمی‌شود، اضافه کرد: همه باید به اتاق شیشه ای بروند تا مردم بدانند و قضاوت کنند. افتخار دولت دفاع از حق مردم در دسترسی به اطلاعات است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها