رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 322942

تهران؛ رکورددار تخلفات در کل کشور

ساعت 24-رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران گفت: حدود یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در استان تهران است؛ بنابراین باید در کاهش جرایم و آسیب ها تدابیری اتخاذ و آسیب شناسی صورت گیرد.

2
حجت الاسلام فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران در همایش بسیج، اقتدار، قانونمداری و رعایت حقوق شهروندی که صبح امروز در سالن الغدیر سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد با تاکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: همکاران ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه های خوبی را در راستای کاهش جرم در سراسر کشور اجرا کرده اند و این برنامه ها همچنان ادامه دارد، در همین زمینه به زودی همایش پیشگیری از وقوع جرم برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری بسیج در کشور ادامه داد: بی انصافی است که ما خواسته باشیم تاثیر سپاه پاسداران و بسیج را در انقلاب اسلامی و تامین امنیت داخلی و بیرون از مرزها نادیده بگیریم، بسیج نقش بی بدیلی در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت الاسلام فراتی افزود: اولین شاخص و تشکیلات تاثیرگذار در مجموعه، سپاه پاسداران و بسیج است و از همینجا به این عزیزان خداقوت می گوییم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران در ادامه سخنانش گریزی نیز به آمار تخلفات و جرایم زد و گفت: حدود یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در استان تهران است؛ بنابراین باید در کاهش جرایم و آسیب ها تدابیری اتخاذ و آسیب شناسی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: حتی اگر خروجی این گردهمایی ها و نشست ها این باشد که یک پرونده کمتر تشکیل شود، برگزاری نشست ها و تحلیل و بررسی مسائل در این راستا ارزشمند است.

وی با اشاره به ضروت افزایش آگاهی های حقوقی خاطرنشان کرد: عدم شناخت از قوانین و عدم آموزش کافی نسبت به قوانین و مقررات یکی از دلایل ارتکاب جرم است و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

حجت الاسلام فراتی همچنین در پایان با اشاره به اغتشاشات اخیر بر اهمیت مدیریت تاکید کرد و گفت: مدیریت سردار اشتری و مجموعه پرسنل نیروی انتظامی که در حوادث و ناآرامی های اخیر صورت گرفت به طوری بود که رئیس قوه قضاییه و مسئولان کشوری و مجلس و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از آن تقدیر کردند بنابراین مدیریت اهمیت بسزایی دارد چرا که دشمنان مترصد فرصت برای سوءاستفاده از این مسائل هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها