رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323606

5 مصدوم در زلزله گیلانغرب کرمانشاه

ساعت 24- سرپرست فرمانداری گیلانغرب، با اشاره به وقوع زمین لرزه 5.6 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز، گفت: این زمین لرزه علاوه بر خسارت به تعدادی از واحدهای مسکونی، تجاری و واحدهای دامی، پنج مصدوم نیز بر جا گذاشت.

div style="text-align:justify">

فرهاد همتی اظهار داشت: در پی وقوع چندین زمین لرزه بزرگ در سومار و حوالی گیلانغرب، به بخش هایی از ساختمان دانشگاه پیام نور، نمای برخی از شعب بانک ها و واحدهای مسکونی و تجاری شهر گیلانغرب خسارت جدی وارد شد.

وی بیان کرد: همچنین زمین لرزه های امروز باعث تخریب چند واحد مسکونی و دامی در روستاهای 'داربید و سرحال شیرزادی' در دهستان ویژنان از توابع گیلانغرب شد.

وی گفت که اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حال آماده باش کامل هستند و تیم های ارزیابی نیز برای بررسی بیشتر میزان خسارت وارده، به مناطق مختلف گیلانغرب اعزام شدند.

وی از مصدوم شدن پنج تن از شهروندان گیلانغرب در جریان وقوع زلزله امروز خبرداد و گفت: مصدومان پس از مراجعه به بیمارستان الزهرا گیلانغرب، به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که شدت و بزرگی زلزله های امروز، باعث ایجاد اضطراب در بین شهروندان و خروج آنها به بیرون از منازل و استقرار در خیابان های سطح شهر و روستاها شده است.

همتی از شهروندان خواست علاوه بر حفظ خونسردی، جانب احتیاط را رعایت نیز رعایت کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها