رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323965

دستگیری زمین خوار ۶ میلیاردی در بجنورد

ساعت 24- سردار "علیرضا مظاهری" فرمانده انتظامی استان گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی وقفی در یکی از محلات شهرستان بجنورد موضوع به طور وبژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

style="text-align:justify">فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری 6 میلیارد ریالی در بجنورد خبر داد.

سردار "علیرضا مظاهری" فرمانده انتظامی استان گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی وقفی در یکی از محلات شهرستان بجنورد موضوع به طور وبژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های فنی کارگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی وقفی در یکی از محلات شهرستان بجنورد به مساحت 90 متر مربع به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی وقفی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود هر گونه مورد مشکوک در این رابطه را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها