رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323980

اولتیماتوم سپاهان به کرانچار

ساعت 24- مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه­ های این دیدار واکنش نشان داد .

div>

به گزارش پایگاه خبری سپاهان، در یادداشت محسن طاهری آمده است:

در اینکه هوادار همیشه بُرد می­خواهد شکی نیست ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد. بعضی­‌ها فقط مخالفند و همیشه دوست دارند انتقاد کنند. مهم نیست تیم چه می­‌کند! فقط ساز ناکوک می­زنند، حتی زمانی­ که تیم می‌برد هم از لزوم زدن گل­های بیشتر می­گویند !

ما همه انتقادها، گلایه ­ها و نقطه نظرات عزیزان را می­شنویم و سعی می­کنیم که در راستای ارتقا و تقویت تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم، اما در این راه نباید جانب احترام از هر دو طرف برداشته شود. خیلی‌ها اعتقاد دارند و می گویند که تیم سپاهان خوب بازی می­کند ولی ما می­گوئیم ما فقط نیازی به خوب بازی کردن نداریم ما نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم. تیر دروازه یا شوت خوب زدن و خَلق موقعیت برد به ارمغان نمی آورد. پس باید تور دروازه حریفان را تکان بدهیم تا سه امتیاز را نصیب خود کنیم. اگر هر هوادار و تماشاگر احساس پیروزی تیم خود را دارد ما نیز دقیقاً همین حس را در اندازه­ های بالاتری داریم .

خود ما از بازیکنان و مربیان ورزشی هستیم که در میادین مختلف همواره مورد تشویق و تمجید و انتقاد بوده­ ایم و در خیلی از مسابقات با برد از زمین خارج شده­ ایم ولی ورزش برد و باخت و مساوی دارد پس باید تحمل نتایج خارج از انتظار را نیز داشته باشیم. ولی نباید این حس باخت و مساوی غالب شود. سرمربی باید قدر بازیکنان خود را بداند و در استفاده از آنها بهترین بهره را ببرد و هر بازیکنی که به بازی گرفته می­شود باید تمام سعی و تلاشش را برای انجام یک بازی قوی انجام دهد .

یک نکته را فراموش نکنیم. سپاهان یک باشگاه است و برای ارزیابی یک باشگاه باید همه رشته ­های آن را در نظر قرار داد. اگرچه فوتبال ویترین هر باشگاهی است ولی مسئولیت اجتماعی یک باشگاه رسیدگی به کلیه رشته­ های ورزشی فعال در آن هست و این دور از انصاف است که فقط فوتبال بزرگسالان را ملاک ارزیابی یک باشگاه قرار دهیم .

این موضوعات را هم یادآور می­شوم که :برای نتیجه گیری باید استراتژی لازم از طریق سرمربی تیم اجرا شود، جهت تغییرات نظر کمیته فنی باشگاه خیلی مهم و کارگشا خواهد بود، برای گرفتن بازیکنان جدید نیز طبق نظر سرمربی و تائید کمیته فنی بازیکنانی به خدمت گرفته شدند که مشکلات تیم برطرف شود ولی در صورت نیاز و درخواست و تائید کمیته فنی نفرات جدید نیز به خدمت گرفته می­شوند.

قطعاً اولتیماتوم به کادر فنی و بازیکنان داده می­شود و کارت زرد پررنگی به همه نشان می­‌دهیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها