رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 324174

تلگرام هفته‌ای ۴۰۰۰ کانال را مسدود میکند

ساعت 24-عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: تلگرام به صورت هفته‌ای و معمول 4 هزار و 200 کانال را مسدود می‌کند.

تلگرام
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در تشریح نشست صبح امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور محمدرضا آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اعضای فراکسیون برگزار شد.

وی با بیان اینکه پایش هزار و 400 روستا انجام شده است، افزود: بر اساس توضیحات وزیر اطلاعات، بانک اطلاعاتی این پایش تهیه شده است اما باید گفت که مسائل امنیتی 7 هزار روستا باید رعایت شود؛ چرا که روستاها از نظر دارا بودن امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت به دسته‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده‌اند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: گفتنی است تلگرام به صورت هفته‌ای و معمول 4 هزار و 200 کانال را مسدود می‌کند.

وی درباره ناآرامی‌های اخیر در کشور تصریح کرد: در این ایام عموما تلگرام توسط آمریکا تهدید می‌شد که این نکته مهم و قابل توجهی است؛ اما در ایین ایام تتها 2 میلیون نفر از نرم افزارهای ایرانی استفاده کردند اگر چه نرم افزار پیام رسان وی چت رفع فیلتر شد اما مورد استقبال قرار نگرفت چرا که مورد اعتماد نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها