رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 324298

هشدار درباره یهودی سازی حرم حضرت ابراهیم (ع)

ساعت 24- وزارت اوقاف فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بی وقفه در جهت یهودی سازی حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل تلاش می‌کند و می‌خواهد واقعیت‌های مربوط به این مکان مقدس را تغییر دهد.

رژیم صهیونیستی
style="text-align:justify"> این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی به تازگی فیلم کوتاهی را در یکی از پایگاه‌های عبری زبان منتشر کردند که در آن لحظه زیر آب رفتن صحن حرم به خاطر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب کاملا مشهود است.

این وزارتخانه ضمن تکذیب چنین امری، تاکید کرد: این فیلم کاملا ساختگی است و به هیچ وجه پایه و اساس ندارد و این فیلم متضمن مسائل دروغین در مورد حرم حضرت ابراهیم می‌باشد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: «شهرک نشینان اسرائیلی در این فیلم خواستار ساخت سقفی برای صحن حرم هستند، آنان مدعی هستند که این اقدام موجب حفظ این حرم در تابستان و زمستان می‌شود».
به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، وزارت اوقاف فلسطین از مجامع بین المللی و نهادهای حقوقی و فرهنگی و باستان شناسی خواست در جهت پایان بخشیدن به تجاوزات هدفمند و برنامه ریزی شده اسرائیل به این مکان مقدس تلاش کنند.
ایسنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها