رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325094

حساب توییتر دو خبرنگار هک شد

ساعت24-حساب‌های کاربری توییتر دو خبرنگار و نظریه‌پرداز فعال در شبکه‌های خبری همچون فاکس نیوز هک شده و پیام‌های نامربوطی درباره طرفداری‌های سیاسی در آنها منتشر شده است.

445
an dir="RTL">به گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از هک شدن حساب‌های کاربری توییتر دو خبرنگار، تحلیلگر و نظریه پرداز فعال در شبکه‌های خبری نظیر شبکه فاکس نیوز است.

این حساب‌های کاربری توییتر که از روز سه‌شنبه عصر هک شد، پیام‌هایی در رابطه با طرفداری و جانبداری از سیاست‌های رئیس جمهور کنونی ترکیه - رجب طیب اردوغان - را در فضای شبکه اجتماعی توییتر ارسال و منتشر کرده است.

هکرها در حساب کاربری توییتر این دو خبرنگار در شبکه فاکس نیوز که گرتا ون ساسترن و اریک بولینگ نام دارند، از فعالیت‌ها و سیاست‌های رئیس جمهوری و ارتش ترکیه طرفداری کرده و پیام‌های نامربوطی را نیز در فضای این شبکه اجتماعی منتشر کرده‌اند.

حساب کاربری توییتر ون ساسترن ۱.۲۱ میلیون دنبال کننده (فالوور) و حساب کاربری بولینگ نیز ۸۸۸ هزار دنبال کننده داشت که در ساعات آغازین هک، بسیاری از کاربران و فالوورهای این حساب‌های کاربری از انتشار چنین نظرات و پیام هایی تعجب کرده بودند.

پیام‌ها و اخبار منتشر شده از سوی حساب‌های کاربری توییتر این دو خبرنگار، ماهیت افراط گرایانه‌ای در قبال سیاست‌های ترکیه و ارتش این کشور داشته و سعی داشته است قدرت نظامی ارتش ترکیه را به رخ مخالفانش بکشاند و در فضای مجازی ایجاد رعب و وحشت کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها