رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325176

ولایتی: مذاکرات برجام تکرار نخواهد شد/ ترامپ پایش را از گلیم خود درازتر کرده است

ساعت24-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مواضع ایران در برابر سخنان اخیر ترامپ مبنی بر اصلاح برجام گفت: آنچه مسلم است مذاکرات برجام نه تکرار خواهد شد و نه چیزی به آن اضافه می شود.

علی اکبر ولایتی
علی اکبر ولایتی عصر چهارشنبه بعد از دیدار با «حموده یوسف صباغ» رئیس مجلس سوریه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص ادعاهای ترامپ علیه ایران افزود: ادعاهایی که رئیس جمهور آمریکا دارد به هیچ وجه مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نیست. یکی از ادعاهای آنها و مطالبات ناحق شان این است که ما دفاع موشکی نداشته باشیم که این یک زیاده خواهی است و آقای ترامپ با گذاشتن این شروط، پایش را از گلیم خود دراز کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر کسی بخواهد در منطقه حضور داشته باشد کشورهای خود منطقه هستند، چرا که حضور منطقه‌ای این کشورها جزو حقوق اولیه آنها است.
ولایتی با بیان اینکه آنها خواسته اند از مراکز نظامی ما بازدید کنند، خاطرنشان کرد: نه به آن ها و نه به هیچ کس دیگر اجازه داده نخواهد شد که از این مراکز نظامی که به حقیقت، مراکز حساس دفاعی ما است، بازدید کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برجام نه قابل مذاکره و نه بازنگری و نه اصلاح و یا کم کردن بعضی از شرایط آن است و باید همانطور که مورد توافق طرفین بوده است، بند به بند اجرا شود.
ولایتی ادامه داد: زیاده خواهی های آمریکا هیچ تأثیری در مقاومت جمهوری اسلامی ایران در رابطه با برجام و مطالبات ایران ندارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهداتش عمل کرده است، گفت: طرف مقابل قرار بود طبق برجام تحریم‌ها را بردارد که متاسفانه بدعهدی کرده و این به بدعهدی مغایر با مواد 26، 27، 28 و 29 برجام است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها