رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325400

فرار پرسپولیس از شکست در آزادی

ساعت 24-پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل گسترش فولاد از شکست فرار کرد.

به گزارش ایسنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در حالی که سرخپوشان تا ثانیه‌های پایانی بازی با یک گل از حریفش عقب بودند، توانستند بازی را به تساوی بکشانند و از شکست درل آزادی فرار کنند.

در دقیقه ۷۲، اسماعیل فرهادی برای گسترش فولاد و سیامک نعمتی در دقیقه 4+90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

با این نتیجه، پرسپولیس با 45 امتیاز کماکان صدرنشین قاطع لیگ برتر باقی ماند اما گسترش فولاد با 28 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری از پرسپولیس با کارت زرد محمدرضا اکبریان جریمه شد. همچنین عزیز معبودی کارت زرد دوم خود را گرفت و از بازی اخراج شد.

نیمه نخست

دقیقه ۵، ارسال محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه گسترش فولاد در موقعیت خوبی روی سر علیپور نشست اما او با بی‌دقتی این فرصت خوب را از دست داد.

دقیقه ۶، روی شوت پرسپولیسی‌ها که در آستانه خروج از زمین بود، دخسوس واکنش خوبی نداشت و توپ را به گوشه محوطه شش قدم دفع کرد اما منشا نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و توپ در آغوش دخسوس آرام گرفت.

دقیقه ۸، روی پاس در عمق پرسپولیسی‌ها به پشت دروازه گسترش فولاد منجر به کورس گذاشتن علیپور و دخسوس برای دفع توپ شد که دروازه بان برزیلی گسترش فولاد در حالت نامتعادلی توپ و مهاجم پرسپولیس را مورد هدف قرارداد که داور بازی اعتقادی به اعتراض پرسپولیسی‌ها نداشت.

دقیقه ۲۰، شوت فنی سامان نریمان جهان، با واکنش خوب بیرانوند همراه شد و در بازگشت هم او توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم نتیجه‌ای نداشت و بازی از مقابل دروازه بیرانوند آغاز شد.

دقیقه ۳۰، شوت مهاجم گسترش فولاد از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از دروازه بیرانوند به بیرون از دروازه رفت.

دقیقه ۳۵، سانتر بازیکنان پرسپولیس روی محوطه جریمه و ضربه سر احمدزاده از بالای دروازه دخسوس بیرون رفت.

دقیقه ۴۳، سانتر حسین ماهینی از سمت چپ زمین گسترش فولاد و ضربه سر علی علیپور از مقابل محوطه شش قدم، به بیرون رفت تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

نیمه دوم

دقیقه ۵۸، ارسال بازیکنان پرسپولیس به مقابل محوطه شش قدم، موقعیت خوبی را برای منشا فراهم کرد اما مدافع گسترش فولاد زودتر از این بازیکن توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶۰، پرسپولیس سلسله حملاتی را در این دقیقه تدارک دید که در هر سه مرتبه مدافعان گسترش فولاد با حضور پر تعداد خود در محوطه جریمه توپ را دفع کردند.

دقیقه ۶۸، در ادامه حملات نصفه و نیمه پرسپولیس، ضربه سر گادوین منشا به سمت دروازه دخسوس، به راحتی در آغوش این دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۹، سانتر محمد انصاری از سمت راست زمین گسترش فولاد به داخل محوطه جریمه با ضربه سر منشا به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۷۲، حرکت انفرادی احمد موسوی و پشت سر گذاشتن چند بازیکن سرخپوش، توپ را به پشت مدافعان پرسپولیس انداخت و فرهادی در موقعیت تک به تک، توپ را به تور دروازه بیرانوند چسباند و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

در دقیقه ۷۷، فرناندو د خسوس با پرتاب بلند خود به مرکز زمین، مدافعان پرسپولیس را که در حمله بودند، غافل گیر کرد و پیمان بابایی به سمت دروازه حریف پیش رفت اما شوت بد او از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰، علی علیپور در حالی که می توانست در موقعیت تک به تک دروازه گسترش فولاد را باز کند، توپ را نگه داشت و در نهایت زمانی که قصد پاس دادن به یار خودی را داشت، دخسوس توپ را در آغوش گرفت.

گل: دقیقه 4+90،‌ روی سانتر محسن مسلمان و تاثیر علیپور، توپ روی پای نعمتی افتاد و او با یک شوت محکم دروازه خسوس را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

این دیدار مهیج در نهایت با پیروزی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی (احمد نوراللهی ۶۰)، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و گادوین منشا (سیامک نعمتی ۸۸). مربی: برانکو ایوانکوویچ.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، احمد زنده‌روح، یوسف سیدی (سید احمد موسوی ۳۷)، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور (سید محسن حسینی ۴۹)، عزیز معبودی (اخراج ۸۹)، سامان نریمان‌جهان و اسماعیل فرهادی. سرمربی: فیروز کریمی.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها