رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325423

نخستین اظهارات «ساغلام» پس از توافق با تراکتورسازی

ساعت 24- ارطغرول ساغلام پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی صحبت‌هایی را انجام داد.

ارطغرول ساغلام
style="text-align:justify">ارطغرول ساغلام بامداد امروز (پنجشنبه) با تیم تراکتورسازی به توافق رسید تا به احتمال زیاد جایگزین یحیی گل‌محمدی در تبریز شود. در این راستا، ساغلام قرار است امشب به ایران و تبریز سفر کند تا اقدامات نهایی برای حضور او روی نیمکت تراکتورسازی صورت بگیرد.

وب‌سایت SKOR ترکیه با انتشار مطلبی در خروجی خود به حضور ارطغرول ساغلام در تیم تراکتورسازی تبریز اشاره کرده و آورده است: ارطغرول ساغلام پس از دیدار روز گذشته‌اش با مدیران باشگاه تراکتورسازی، تا پایان فصل با این تیم توافق کرد. طبق اخبار رسیده، ارطغرول امشب به ایران می‌رود تا بعد از مذاکره قرارداد رسمی خود را تا انتهای فصل با باشگاه تراکتورسازی امضا کند. او مربی با تجربه‌ای است که بورسا اسپور را در سوپرلیگ ترکیه به قهرمانی رسانده. مرد تاکتیکی و باتجربه ترک‌تبار، کادرفنی‌ای که قبلاً با آنها کار کرده را به همراه خودش به ایران می‌برد.

باشگاه تراکتورسازی که قبلاً با مصطفی دنیزلی مذاکره کرده بود، نتوانست با وی قرارداد ببندد. این تیم در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.

ارطغرول ساغلام با تأیید مذاکره و توافقش با تراکتورسازی، در این خصوص اظهار داشت: مسئولان باشگاه تراکتورسازی یک ماه پیش هم با من دیدار داشتند، اما در آن مقطع به نتیجه‌ای نرسیدیم. روز گذشته در استانبول جلسه‌ای داشتیم و با یکدیگر به توافق رسیدیم که تا پایان فصل، یعنی به‌مدت 3.5 ماه با یکدیگر قرارداد ببندیم. امشب ما با تیم خود (دستیاران) همگی به ایران می‌رویم. در کل به توافق رسیده‌ایم و اگر اتفاقی و مسئله‌ای پیش نیاید، قرار است قرارداد را امضا کنیم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها