رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325450

زمان اعلام اسامی ۲۰هزار واجد شرایط کسرخدمت‌های جدید سربازی

ساعت 24-جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد که طی یکی دو هفته آینده نتایج افراد واجد صلاحیت برای بهره‌مندی از کسرخدمت‌های ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اعلام خواهد شد.

سربازی در حال حمل سلاح در منطقه ی قره باغ.
سردار ابراهیم کریمی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت افراد ثبت نام کننده در طرح کسرخدمت‌های ناشی از ایثارگری، جانبازی و رزمندگی و اعلام زمان اسامی ۲۰ هزارنفر واجد شرایط اظهارکرد: برابر آمارهای ما در مهلت تعیین شده برای ثبت نام متقاضیان، ۳۵۷ هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام عملیات بررسی مدارک و اسناد ارائه شده از سوی این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات بررسی مدارک و فرم‌های پر شده توسط این افراد در مراحل پایانی خود قرار دارد، درباره اینکه اسامی افراد واجد شرایط چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: طبق زمان بندی‌های ما، طی یکی - دو هفته آینده اسامی افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد و این افراد باید اسناد و مدارک خود را برای تکمیل بررسی‌ها و راستی‌آزمایی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند تا پس از تایید صحت اظهارات‌شان از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند.

به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در سال آینده نیز ۲۰ هزارنفر دیگر می‌توانند در صورتی که بالاترین امتیاز را کسب کنند از این کسرخدمت‌ها بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها