رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325502

برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه‌ آموزشی پیشگیری از وقوع جرم در مدارس

ساعت 24-معاون اجتماعی دادگستری استان قم گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم در مدارس استان قم برگزار شده است.

حجت الاسلام مجید یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم برای دانش آموزان و اولیاء و مربیان مدارس استان قم خبر داد و گفت: دادگستری استان قم در سال‌های اخیر برنامه‌های آموزشی قاضی در مدرسه و کارگاه‌های آموزشی را همواره در دستور کار داشته است.

معاون اجتماعی دادگستری قم با تأکید بر اهمیت تعلیم و تزکیه به عنوان رسالت انبیاء بیان کرد: کار برای دانش آموزان بسیار حساس و سخت است، ولی نتایج و ثمرات آن در دنیا و آخرت اثربخش، ماندگار و قابل توجه است.

حجت‌الاسلام یزدی اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، مقرر شد کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی با محوریت فضای مجازی برای دانش‌آموزان و والدین آنها در مدارس برگزار شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه‌ها که شامل سخنرانی معاون یا کارشناس معاونت اجتماعی و پیشگیری، پخش کلیپ و فیلم‌های مرتبط، پرسش و پاسخ و نظرسنجی بوده است، همواره با استقبال قابل‌توجه والدین، دانش آموزان و مربیان مدارس مواجه شده است.

این مقام قضایی ادامه داد: در دو ماه آخر ترم تحصیلی دانش آموزان، ۲۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی بالأخص آسیب‌های فضای مجازی با حضور نماینده معاونت و ۱۰ کارگاه با معرفی و استفاده از کارشناسان فضای مجازی در استان تشکیل شده است.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ کارگاه و همایش آموزشی پیشگیری از وقوع جرم در مدارس منتخب استان قم برگزار شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها