رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325507

عنایتی: قولی برای ماندن مشکیپوشان نمیدهم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: ما باید بازی با نفت تهران را فراموش کنیم و در هفته‌های آینده شرایط را تغییر بدهیم.

رضا عنایتی، سرمربی سیاه جامگان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: این بازی شرایط خاص خودش را داشت. با گل زودهنگامی که زدیم، ترمز تیم ما خراب شد. تیم نفت در این دیدار نسبت به بازی‌های قبلی‌اش متفاوت ظاهر شد و باید به حریف تبریک بگویم. ما باید این بازی را فراموش کنیم و در هفته‌های آینده شرایط را تغییر بدهیم.

عنایتی در واکنش به این موضوع که برخی تماشاگران اعتقاد داشتند تیم نفت از جادوگر استفاده می‌کند، گفت: من به این چیزها اعتقاد ندارم و خواهش می‌کنم در این باره سوال نکنید. من اینجا آمده‌ام تا درباره مسائل فنی صحبت کنم.

سرمربی مشکی‌پوشان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش 4 گل از نفت دریافت کند، اظهار داشت: واقعاً پیش‌بینی این چهار گل را نمی‌کردم، اما اینگونه اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد. 6، 7 بازیکن تیم ما تمرکز لازم را نداشتند و موضعیت‌هایی داشتیم که به دلیل همین عدم تمرکز بازیکنانم از دست رفت. تیم حریف در لاک دفاعی رفته بود و به دنبال استفاده از ضد حملات بود. ضمن اینکه وقتی تمرکز بازیکنان برهم می خورد، شرایط سخت می‌شود. به هر حال ما باید با ریکاوری به شرایط مدنظر برسیم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا قول بقای مشکی‌پوشان در لیگ برتر را می‌دهد؟ عنوان کرد: هیچ‌وقت چنین قولی نمی‌دهم، چون در فوتبال اتفاقات و فراز و نشیب وجود دارد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا موفق نشویم. فکر می‌کنم امروز هم در حد انتظار ظاهر نشدیم و تصور می‌کنم کارمان برای آینده سخت‌تر شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها