رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325622

پاسخ دفتر قالیباف به زیباکلام: او تعداد کارمندان شهرداری را به 68هزار رساند، نه 70هزار

ساعت24-شرق، پاسخ دفتر محمدباقر قالیباف به مقاله زیباکلام را منتشر کرده است.روزنامه شرق،پاسخ دفتر محمدباقر قالیباف به مقاله زیباکلام را منتشر کرده است.

زیباکلام
r />
در بخشهایی از این پاسخ آمده است:در سرمقاله روز پنجشنبه ٢٨ دی ١٣٩٦ مقاله‌ای به قلم صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب منتشر شد که در آن، به گزارش ٥٠٠صفحه‌ای محمدعلی نجفی، شهردار تهران درباره عملکرد مدیریت شهری در ١٢ سال گذشته پرداخته شده است. اما این مرقومه پر از ادعاها و سوگیری‌های غیرمنصفانه علیه محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت و شهردار سابق تهران است که لازم به پاسخ‌گویی است.

لازم به یادآوری است، آنچه تحت عنوان گزارش ٥٠٠‌صحفه‌ای شهردار کنونی علیه مدیریت سابق در صحن شورا ارائه شد، پر از اغلاط و آمارسازی‌های ناثواب و همچنین ادعاهای کذب است که برخی از اعضای شورای شهر سابق و معاونان سابق شهرداری به تعدادی از اتهامات پاسخ داده‌اند.

به اذعان کارشناسان این گزارش یک سیاه‌نمایی کینه‌توزانه نسبت به عملکرد مدیریت جهادی است که حتی برای خالی‌نبودن عریضه و واقعی نمایش‌دادن گزارش، شهردار محترم به تعداد اندکی از صدها ابرپروژه و طرح‌هایی که در مجامع بین‌المللی نیز مورد تمجید قرار گرفته‌اند، اشاره نکرده است.

آقای زیباکلام عنوان کرده‌اند شهرداری تهران سال‌هاست که ورشکسته است. آیا یک بنگاه یا سازمان ورشکسته می‌تواند در یک دهه شهر تهران را متحول کند و در هر ماه یک پروژه بزرگ مانند پل طبیعت، برج میلاد، ایستگاه‌های جدید مترو، خطوط بی‌آرتی، دریاچه شهدای خلیج‌فارس، تکمیل شبکه بزرگراهی، ٢٢٠٠ بوستان، پارک بزرگ ولایت، نهج‌البلاغه، یاس و... ایجاد کند.
زمانی که شهردار وقت تهران به‌عنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد، آیا جهان به یک ورشکسته جایزده داد؟ قرار‌گرفتن تهران در میان ١٠ شهر برتر دنیا در سال ٢٠١١ توسط سازمان ملل و چند انجمن تخصصی بین‌المللی و اعطای لوح برترین تجارب شهری توسط قائم‌مقام سازمان ملل در سال ٢٠١٣ به شهردار تهران در ناپل ایتالیا، نشان از ورشکستگی شهرداری داشت؟
در‌حالی‌که در تمامی گزارش‌های شهردار وقت از ٦٨ هزار کارمند شهرداری سخن به میان می‌آید، چگونه جناب آقای زیباکلام این عدد را رند کرده و به ٧٠ هزار نفر رسانده و مدعی است قالیباف ٣٥ هزار کارمند شهرداری تهران را در سال ٨٤ به ٧٠ هزار نفر رسانده است؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها