رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325679

احمدزاده در آستانه احضار به کمیته انضباطی / هافبک پرسپولیس در آستانه محرومیت قرار گرفت!

ساعت24-فرشاد احمدزاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با گسترش بعد از تعویض در راه رفتن به رختکن با نشان هیس به اندک هواداران گسترش باعث به وجود آمدن حاشیه برای خودش و پرسپولیس شده است!

فرشاد احمدزاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با گسترش بعد از تعویض در راه رفتن به رختکن با نشان هیس به اندک هواداران گسترش باعث به وجود آمدن حاشیه برای خودش و پرسپولیس شده است!
یک مقام قضایی فدراسیون که نمی‌خواست از او نام برده شود، در ارتباط با حرکت احمدزاده گفت: «با توجه به تغییراتی که در آیین‌نامه انضباطی داشتیم و هیات رییسه فدراسیون هم آن را تایید کرده، قوانین بسیار سخت شده و با کوچک‌ترین حرکت بی‌انضباطی بازیکنان برخورد خواهد شد. در همین راستا کمیته انضباطی منتظر گزارش ناظر بازی است و اگر در آن در خصوص حرکت احمدزاده گزارش شده باشد، با او سخت برخورد خواهد شد.»
حال با توجه به صحبت‌های این عضو قضایی، به احتمال قوی فرشاد احمدزاده به کمیته انضباطی احضار خواهد شد تا جوابگوی کار زشت خود در قبال هواداران گسترش باشد.
گفتنی است طبق شنیده‌ها باشگاه پرسپولیس هم از این حرکت احمدزاده ناراحت است و با توجه به سابقه انضباطی او که اولین آن مربوط به درگیری با منشا در حین تمرین بوده و به کمیته انضباطی باشگاه رفته بود و سپس در بازی با سیاه‌جامگان هم درگیری لفظی با کمال کامیابی‌نیا در داخل زمین داشت، بدین ترتیب کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس او را احضار خواهد کرد تا جوابگوی حرکت خودش باشد.
برانکو طی این روزها و به خصوص بعد از مصدومیت کمال کامیابی‌نیا در استخر بسیار سختگیر شده و با هرگونه بی‌انضباطی و یا حرکتی که بازیکن باعث محرومیت خودش شود، برخورد شدید می‌کند چرا که عقیده دارد نباید بازیکنان در این شرایط دستی دستی خودشان را بی‌خود و بی‌جهت محروم کنند و به ارنج تیم ضربه بزنند.
البته یک منبع آگاه هم از باشگاه خبر داد که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با احمدزاده سریع‌تر برخورد خواهد کرد تا از ضرب محرومیت و تنبیه احتمالی کمیته انضباطی فدراسیون کاسته شود.

خبرگزاری دانشجو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها