رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325714

تکذیب مشارکت ایران در میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲

ساعت24-دبیرکل کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ مشارکت ایرانی در میزبانی برخی دیدارهای این رقابت ها را تکذیب کرد.

حسن الذوادی گفت: قطر تنها میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال است و برگزاری ۶۴ دیدار این رقابت‌ها را به تنهایی در هشت ورزشگاه بر عهده خواهد داشت.

پیش از این برخی از رسانه‌های بین المللی از انتقال تعدادی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور دیگری از جمله ایران به خاطر بحران سیاسی قطر و مشکلات با همسایگان عربی‌اش خبر داده بودند.

دبیرکل کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال ادامه داد: تمامی ورزشگاه‌ها تا سال ۲۰۲۲ میلادی آماده خواهند شد و فیفا در سال جاری میلادی درباره تعداد نهایی ورزشگاه‌های موردنیاز تصمیم‌گیری خواهد کرد. همچنین اماکن اقامتی کافی برای گردشگران و هواداران فوتبال وجود خواهد داشت. شاید حتی از وعده‌ای که مبنی بر فراهم‌کردن ۱۰۰ هزار اتاق داده بودیم هم عبور کنیم. تمامی برنامه‌ها با هماهنگی فیفا پیش می‌رود و آنها از پیشرفت کارها رضایت دارند.

کشورهای عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر در ماه ژوئن ۲۰۱۷ میلادی خواستار انتقال محل میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال از قطر به کشور دیگر به اتهام حمایت این کشور از تروریسم شده بودند. قطر هم تمامی این اتهامات را رد کرده بود. وزیر امور خارجه امارات نیز گفته بود که اگر قطر افراط‌گرایی را متوقف نکند قادر به میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال نخواهد بود.

خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها