رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 325759

واکنش سرمربی و مدیر تیم سنندج به توضیحات سازمان لیگ فوتبال

ساعت24-بیان محمودی پس از واکنش سازمان لیگ به برگزاری دیدار دو تیم راهیاب ملل سنندج و استقلال خوزستان در هوای غبارآلود گفت: نمی دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید اما اگر تنها نام یک بازیکن را بیاورند که خواسته بازی ادامه پیدا کند من برای همیشه فوتبال را کنار می‌گذارم.

سرمربی راهیاب ملل سنندج درباره توضیحات سازمان لیگ مبنی بر اینکه سازمان لیگ هیچ اصراری بر ادامه بازی نداشته و به خواست دو تیم بویژه تیم مهمان بازی ادامه یافته است گفت: من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید اما اگر تنها نام یک بازیکن را بیاورند که خواسته باشد بازی ادامه پیدا کند، من با تمام سابقه مربی‌گری‌ام فوتبال را کنار می‌گذارم.

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان لیگ اعلام کرده از دقیقه ۷۳ بازی هوا غبارآلود شده است، گفت: طبق اعلام هواشناسی از ساعت ۱۰:۳۰ هوای اهواز دچار گرد و غبار شد و بازی ما از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده است. این یعنی در نیمه نخست شاهد گرد و غبار بوده‌ایم که من بلافاصله پس از نیمه نخست بازی از بازیکنانم خواستم سریع به رختکن بروند و سر و صورت خود را بشویند.

او در ادامه افزود: این خیلی چیز عجیبی نیست و با پرس و جو از هواشناسی می‌توانید مطمئن شوید که هوای اهواز از چه ساعتی غبارآلوده شده است.

شرمین رحمتی، مدیر تیم راهیاب ملل سنندج نیز در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط پیش آمده و واکنش سازمان لیگ بعد از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: نیمه نخست بازی مشکلی نبود اما زمانی که برای نیمه دوم از رختکن بیرون آمدیم، هوا پراز گرد و غباربود، در آن شرایط بهتر بود نماینده بازی و کادر داوری بازی رو کنسل میکردند چون به شدت سلامت همه داشت تهدید می شد اما بازی ادامه پیدا کرد. در حال حاضر نیز اعلام شده که ما اصرار به ادامه بازی کردیم که اصلا اینطور نبوده است همچنین مدعی شده اند داوراز بازیکنان سوال پرسیده که در آن هوای بد می توانند ادامه دهند یا خیر ؟
رحمتی در ادامه افزود: زهرا حاتمی نژاد خانم گل فصل گذشته و یکی از بازیکنان شناخته شده ایران با نماینده فدراسیون صحبت کرد که آیا می‌خواهید با این شرایط بازی را ادامه دهید که او جواب دادند بلی!
وی در ادامه گفت: چون اکثر بازیکنان ما زیر ۱۸ سال هستند و به فرض که احساسات بازیکنان ما بر منطق‌شان غلبه کرده و خواستار ادامه بازی شدن باید به خاطر احترام به سلامتی‌شان اجازه ی بازی داده نمی‌شد. هر چند که هیچ سوالی مبنی بر ادامه بازی یا توقف بازی از ما پرسیده نشده است. سرشین کمانگر، کاپیتان تیم نیزقبل شروع نیمه دوم با داور وسط صحبت کرده بود و خواستار لغو بازی شده بود ولی سوت نیمه دوم زده شد! سازمان لیگ پس از ماجراهای پیش آمده مدعی شده است که داور بازی بازیکنان دو تیم را جمع کرده و از آن‌ها پرسیده که آیا با این شرایط قصد ادامه بازی را دارند یا خیر؟ در صورتی که چنین چیزی وجود نداشته و از هیچ یک از بازیکنان ما چنین سوالی پرسیده نشده است.

رحمتی در ادامه با اشاره به مهمان‌نوازی اهوازی‌ها خاطرنشان کرد: اهوازی‌ها در این بازی در مهمان نوازی سنگ تمام گذاشتند به طوری که مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز مهمانسرای تیم را در اختیار ما قرار داد و ما دو روز در اهواز هیچ هزینه مالی نکردیم، از مردم و باشگاه استقلال خوزستان به خاطر میهمان نوازی عالیشان و اخلاق مداریشان تشکر می کنم. اینکه سازمان لیگ مدعی شده است تیم سنندج به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانسته ۷۲ ساعت دیگر را در خوزستان بماند، نیز چنین چیزی نبوده است. بازیکنان ما در این بازی خوب نبودن و اصلا نمیخواهم نتیجه بازی را کاملا به وضعیت هوا ربط بدهم فقط می‌خواهم که به شعور، کرامت و سلامت انسان ها توجه ی بیشتری شود. همچنین دوست ندارم کسی زحمات چندین ساله خانم ناظمی مسئول لیگ فوتبال بانوان، را زیر سوال ببرد چون اخبارصحیح را باید کادر داوری و نماینده بازی در اهواز به ایشون منتقل می‌کردند که تصمیم درستی اتخاذ شود چرا که ناظمی در اهواز نبوده است

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها