رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 326298

جزئیات زمان برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان

ساعت 24-مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش جزئیات زمان برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

12
اصغر حصیری مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش مراحل زمان بندی، تاریخ ثبت‌نام، رای گیری و اعلام نتایج انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

وی گفت: در سوم بهمن ماه جاری، ستاد انتخابات با حضور اعضای کمیته‌های مختلف افتتاح خواهد شد و اعضای کمیته‌ها در ستاد انتخابات مستقر خواهند شد تا هماهنگی‌های لازم را با ستاد و استان‌ها جهت برگزاری این انتخابات انجام دهند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات از یازدهم بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود و داوطلبان تا تاریخ هفدهم بهمن‌ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه الکترونیکی که بزودی آدرس آن اعلام می‌شود، ثبت‌نام کنند.

حصیری افزود: تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از تاریخ هجدهم بهمن ماه تا بیستم بهمن ماه فرصت دارند تا در سامانه الکترونیکی تعیین شده بروند و رای خود را ثبت کنند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات بیان داشت: با توجه به اینکه مرحله اول انتخابات از ثبت‌نام کاندیداها تا رای گیری، به طور کامل به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، نتایج انتخابات روز بعد و در تاریخ بیست و یکم بهمن اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها