رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 326639

سگ مومیایی شده

پنجاه سال پیش سگی به دنبال شکار از درختی بالا رفت و هرگز باز نگشت . بیست سال پس از واقعه گروهی چوب بر در ایالت جورجیا ، یکی از ایالتهای امریکا ، مشغول بریدن تنه درختی بودند که جسد سگی مومیایی شده را درون تنه درخت یافتند

سگی که در درختی گیر کرد و مومیایی شد
a href="http://www.saat24.news/news/326639/%D8%B3%DA%AF-%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87" target="_blank">داستان از این قرار است که ظاهرا وقتی سگ به دنبال شکار بوده در قسمت فرورفتگی درخت گیر کرده و از گرسنگی مرده است . شرایط خشک درون قسمت خمیدگی درخت سبب شده لاشه سگ بدون پوسیدگی خشک شود.و احتمالا بوی حیوان مرده بر اثر جریان هوا رو به بالا رفته و بنابراین طعمه جانوران نشده است . . اسید تانیک موجود در درخت بلوط خشک کننده طبیعی است که سبب جذب رطوبت و سخت شدن پوست حیوان شده است .

چوب برها به جای خرد کردن تنه درخت آن را به همراه سگ خشک شده در آن به موزه ای در ویکروس به نام دنیای جنگل جنوبی اهدا کردند که همیشه در آنجا در معرض تماشا خواهد بود .

به مدت بیست سال این سگ ، سگ مومیایی شده نامیده شد . اما د رسال 2002 این موزه نام استاکی (گیر کرده ) را برای ای سگ چهار ساله انتخاب کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها