رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 327726

قضاوت دیدار حساس شرق آسیا در دستان داور ایرانی

ساعت 24- علیرضا فغانی برای حضور در دومین سمینار داوران منتخب جام جهانی، هفته آینده به دوحه قطر می‌رود.

style="text-align:justify">علیرضا فغانی برای حضور در دومین سمینار داوران منتخب جام جهانی، هفته آینده به دوحه قطر می‌رود.

فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) درصدد است تا برای آمادگی بیشتر داوران در جام جهانی 2018 روسیه کلاس های متعدد داوری برگزار کند و بر همین اساس، از علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان دعوت شده تا در کلاس ها حضور یابد و خود را آماده حضور در روسیه کند.


تا کنون یک سمینار داوری برگزار شده و قرار است دومین دوره این کلاس ها هم از4 تا 9 فوریه ( 15 تا 20 بهمن ) در دوحه قطر برگزار شود. در این کلاس ها داوران مطرح دنیا گرد هم می آیند و خود را آماده بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال می کنند.


علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان ، رحیم شاهین و محمد ملکی باید 10 بهمن دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران را در رقابت های نیمه نهایی جام حذفی قضاوت کنند و پس از آن فغانی استراحتی کوتاه می کند و سپس راهی قطر خواهد شد و پس از گذراندن کلاس های فیفا، خود را آماده قضاوت در دیدار گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق قاره کهن، بین تیم های چونبورک موتورز کره جنوبی و برنده پلی آف گروه E می کند.


در کنار فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک های او حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها